site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa, pełna energii kampania Vision Express
21.04.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa, pełna energii kampania Vision Express

Screenshot_3

Dynamika, kolory, kształty geometryczne, to tylko niektóre elementy wykorzystane przez Walk Creative w nowej wiosennej kampanii dla Vision Express. W ten sposób agencja wspiera nową komunikację marki, która podkreśla związek wyboru okularów z określonym stylem życia, modą i trendami.

Wiosenna kampania Vision Express to kolejny krok marki w kierunku nowej strategii osadzonej wokół przekazów modowych i trendów. Firma przekonuje, że wybór nowych okularów może być okazją do zmiany wizerunku i wychodzenia poza dotychczasowe ramy. W tym celu w spocie wykorzystano wizerunki młodych bohaterów w różnych stylizacjach, których stylizacje dopełniają zarówno okulary korekcyjne, jak i przeciwsłoneczne.

Za koncepcję kreatywną kampanii wraz z koordynacją produkcji spotu telewizyjnego niezmiennie już od 7 lat odpowiada agencja Walk Creative. Powierzono jej również opracowanie materiałów POS, w tym te w salonach Vision Express, a także opracowanie komunikacji na firmowym koncie Klienta na Facebooku.

– Najnowsza kampania Vision Express, choć nie jest pierwszą, jaką mieliśmy przyjemność zrealizować dla tego Klienta, pozwoliła nam stworzyć zupełnie nowe, bardzo świeże otoczenie i identyfikację zgodne ze zaktualizowaną w połowie ubiegłego roku strategią. Dotychczasowy mocny związek marki z przekazem medycznym teraz mogliśmy zastąpić motywami modowymi, które bez wątpienia dają większe pole do kreatywnej eksploatacji – mówi Bartek Jaroszewski, Dyrektor Kreatywny w Walk Creative.

Walk Creative do realizacji kampanii zaprosiło dom produkcyjny Szut Szut Studio, reżysera Tomasza Knittela i operatora Igora Połaniewicza. Za kostiumy odpowiada Sara Milczarek. Zakup mediów powierzono MediaHub Poland, a postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się Studio Lunapark. Fotografię na potrzeby kreacji do nowej kampanii wykonał Daniel Korzewa. Kampania rozpoczęła się 11.04.2023 i będzie trwać do 18.06.2023. Obowiązuje we wszystkich salonach Vision Express w całej Polsce oraz na visionexpress.pl. 

kampania reklamowa spot reklamowy Vision Express

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisReklama zewnętrzna nabiera wiatru w żagle. Na polski rynek wchodzą nowe nośniki
Kwietniowy DIMAQ Voice, a w agendzie: ChatGTP, Microsoft Advertising oraz Meta Ads

Podobne wpisy:

  • Książka Kotlera
    Guru marketingu, Kotler, o najciekawszych kampaniach w Polsce!
  • Zdj. HalfPrice_8
    HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow