Dynamika, kolory, kształty geometryczne, to tylko niektóre elementy wykorzystane przez Walk Creative w nowej wiosennej kampanii dla Vision Express. W ten sposób agencja wspiera nową komunikację marki, która podkreśla związek wyboru okularów z określonym stylem życia, modą i trendami.
Wiosenna kampania Vision Express to kolejny krok marki w kierunku nowej strategii osadzonej wokół przekazów modowych i trendów. Firma przekonuje, że wybór nowych okularów może być okazją do zmiany wizerunku i wychodzenia poza dotychczasowe ramy. W tym celu w spocie wykorzystano wizerunki młodych bohaterów w różnych stylizacjach, których stylizacje dopełniają zarówno okulary korekcyjne, jak i przeciwsłoneczne.
Za koncepcję kreatywną kampanii wraz z koordynacją produkcji spotu telewizyjnego niezmiennie już od 7 lat odpowiada agencja Walk Creative. Powierzono jej również opracowanie materiałów POS, w tym te w salonach Vision Express, a także opracowanie komunikacji na firmowym koncie Klienta na Facebooku.
– Najnowsza kampania Vision Express, choć nie jest pierwszą, jaką mieliśmy przyjemność zrealizować dla tego Klienta, pozwoliła nam stworzyć zupełnie nowe, bardzo świeże otoczenie i identyfikację zgodne ze zaktualizowaną w połowie ubiegłego roku strategią. Dotychczasowy mocny związek marki z przekazem medycznym teraz mogliśmy zastąpić motywami modowymi, które bez wątpienia dają większe pole do kreatywnej eksploatacji – mówi Bartek Jaroszewski, Dyrektor Kreatywny w Walk Creative.
Walk Creative do realizacji kampanii zaprosiło dom produkcyjny Szut Szut Studio, reżysera Tomasza Knittela i operatora Igora Połaniewicza. Za kostiumy odpowiada Sara Milczarek. Zakup mediów powierzono MediaHub Poland, a postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się Studio Lunapark. Fotografię na potrzeby kreacji do nowej kampanii wykonał Daniel Korzewa. Kampania rozpoczęła się 11.04.2023 i będzie trwać do 18.06.2023. Obowiązuje we wszystkich salonach Vision Express w całej Polsce oraz na visionexpress.pl.
Komentarze: brak