Agencja Bluecloud Interactive wyszła naprzeciw przedsiębiorcom w czasach kryzysu. Powstała bezpłatna platforma z trendami komunikacyjnymi dla marketerów na czas koronawirusa.
Nadeszły trudne czasy dla przedsiębiorców, w wielu przypadkach wymagające całkowitej zmiany podejścia do działań marketingowych. W związku z panującą sytuacją, agencja Bluecloud Interactive stworzyła platformę o komunikacji w dobie pandemii dla osób, które zarządzają marketingiem w firmach lub własną marką.
Projekt ruszył 15 kwietnia w serwisie i jest dostępny pod tym linkiem. Za jego koordynację odpowiada Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.
W swoim opracowaniu o komunikacji w dobie pandemii agencja pokazuje, że kontakt z odbiorcą jest niezbędny i może przynieść długofalowo trwałe korzyści marce. Eksperci z Bluecloud Interactive doradzą również, w jaki sposób prowadzić digital marketing w czasach kryzysu.
Platforma bazuje na mocnych danych opartych o doświadczenie brandu. Można w niej znaleźć najnowsze trendy społeczno-gospodarcze i statystyki z analitycznymi opisami. Eksperci agencji dzielą się swoim praktycznym doświadczeniem pokazując, jak zbudować wiarygodność i zaufanie do marki w czasach, gdy zmiany następują bardzo dynamicznie. Firma dzieli się również informacjami, jak rosnąć w czasie spadków i znaleźć nadzieję dla firmy w kryzysie. Na platformie znajduje się również wachlarz narzędzi marketingowych, które są kluczowe w komunikacji podczas kryzysu.
– Projekt powstał z potrzeby czasów i rynku. Chcemy uzmysłowić markom i firmom, że nie powinny przerywać działań promocyjnych i brand komunikacji, ponieważ oddadzą w ten sposób pole konkurencji. Jest wielce prawdopodobne, że po kryzysie, marki, które wstrzymają komunikację, stracą udziały rynkowe – mówi Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive. – W naszym opracowaniu i podajemy przykłady firm na podstawie kilku kryzysów w XX i XXI wieku, które po kryzysie zyskały nawet kilkaset procent wzrostu. Przyjrzeliśmy się tym danym i wyciągamy z nich wnioski dla przedsiębiorców – dodaje Nogal.
Platforma będzie rozwijana w kierunku tematów związanych z digital transformation. Druga połowa tego roku to wielkie inwestycje w customer service oraz komunikacja i sprzedaż online. Będzie to wymagało od przedsiębiorstw transformacji w kierunku przeniesienia się do sieci na wielu płaszczyznach nie tylko związanych z komunikacją, ale też w obszarze dystrybucji, obsługi klienta czy relacji biznesowych.
Pomysł platformy został stworzony wspólnie przez działy New Business i Strategii agencji Bluecloud Interactive. Jego opracowaniem zajął się Dział Strategii oraz Dział Social Media w składzie: Piotr Nogal, który jest odpowiedzialny za koordynację projektu, Wiktor Jędrzejewski oraz Marta Rudzińska.
Źródło zdjęcia głównego: Glenn Carstens-Peters/Unsplash
Komentarze: brak