site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowa platforma dla marketerów o komunikacji w dobie pandemii
8.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowa platforma dla marketerów o komunikacji w dobie pandemii

glenn-carstens-peters-npxXWgQ33ZQ-unsplash

Agencja Bluecloud Interactive wyszła naprzeciw przedsiębiorcom w czasach kryzysu. Powstała bezpłatna platforma z trendami komunikacyjnymi dla marketerów na czas koronawirusa.

Nadeszły trudne czasy dla przedsiębiorców, w wielu przypadkach wymagające całkowitej zmiany podejścia do działań marketingowych. W związku z panującą sytuacją, agencja Bluecloud Interactive stworzyła platformę o komunikacji w dobie pandemii dla osób, które zarządzają marketingiem w firmach lub własną marką.

Projekt ruszył 15 kwietnia w serwisie i jest dostępny pod tym linkiem. Za jego koordynację odpowiada Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

W swoim opracowaniu o komunikacji w dobie pandemii agencja pokazuje, że kontakt z odbiorcą jest niezbędny i może przynieść długofalowo trwałe korzyści marce. Eksperci z Bluecloud Interactive doradzą również, w jaki sposób prowadzić digital marketing w czasach kryzysu.

Platforma bazuje na mocnych danych opartych o doświadczenie brandu. Można w niej znaleźć najnowsze trendy społeczno-gospodarcze i statystyki z analitycznymi opisami. Eksperci agencji dzielą się swoim praktycznym doświadczeniem pokazując, jak zbudować wiarygodność i zaufanie do marki w czasach, gdy zmiany następują bardzo dynamicznie. Firma dzieli się również informacjami, jak rosnąć w czasie spadków i znaleźć nadzieję dla firmy w kryzysie. Na platformie znajduje się również wachlarz narzędzi marketingowych, które są kluczowe w komunikacji podczas kryzysu.

– Projekt powstał z potrzeby czasów i rynku. Chcemy uzmysłowić markom i firmom, że nie powinny przerywać działań promocyjnych i brand komunikacji, ponieważ oddadzą w ten sposób pole konkurencji. Jest wielce prawdopodobne, że po kryzysie, marki, które wstrzymają komunikację, stracą udziały rynkowe – mówi Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive. – W naszym opracowaniu i podajemy przykłady firm na podstawie kilku kryzysów w XX i XXI wieku, które po kryzysie zyskały nawet kilkaset procent wzrostu. Przyjrzeliśmy się tym danym i wyciągamy z nich wnioski dla przedsiębiorców – dodaje Nogal.

Platforma będzie rozwijana w kierunku tematów związanych z digital transformation. Druga połowa tego roku to wielkie inwestycje w customer service oraz komunikacja i sprzedaż online. Będzie to wymagało od przedsiębiorstw transformacji w kierunku przeniesienia się do sieci na wielu płaszczyznach nie tylko związanych z komunikacją, ale też w obszarze dystrybucji, obsługi klienta czy relacji biznesowych.

Pomysł platformy został stworzony wspólnie przez działy New Business i Strategii agencji Bluecloud Interactive. Jego opracowaniem zajął się Dział Strategii oraz Dział Social Media w składzie: Piotr Nogal, który jest odpowiedzialny za koordynację projektu, Wiktor Jędrzejewski oraz Marta Rudzińska.

Źródło zdjęcia głównego: Glenn Carstens-Peters/Unsplash

komunikacja koronawirus marketing platforma

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis10 rzeczy, o których trzeba pamiętać, tworząc magazyn wewnętrzny [+checklista]
Wystartowała akcja społeczna #DołączDoStada K.I.D.S.

Podobne wpisy:

  • kevin-hackert-hs6avuQIUWs-unsplash
    Ryanair stworzył reklamę, wykorzystując szczepienia przeciw covid-19
  • Screenshot_1
    Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął Badanie Producentów 2021

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Plus pomaga Fundacji Polsat w budowie jedynej w Polsce Kliniki Chorób Rzadkich
  • Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch – znani sportowcy w nowej reklamie Żabki
  • Webinar Newspoint: Blogowanie dla zaawansowanych

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy marketing media Media Relations monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie wyszukiwarka święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...