site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”
28.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”

Dodajemy Wolności Ci

Operator sieci Plus przygotował nową kampanię reklamową, która powstała w oparciu o założenia nowej platformy komunikacyjnej Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”.

Twarzą kampanii realizowanych w ramach platformy „Dodajemy wolności Ci” jest aktor kabaretowy i performer Igor Kwiatkowski. W spotach realizowanych w ramach tejże kampanii jest odtwórcą głównych ról i wciela się we wszystkie postacie w rodzinie: raz męża, raz żony, kiedy indziej córki lub teściowej. Oparta na lekkim, życiowym humorze formuła została stworzona przez agencję Brain we współpracy z Igorem Kwiatkowskim.

Pierwszy spot nawiązuje do cech oferty na kartę – opowiada o wolności, swobodzie i braku zobowiązań. Kolejne perypetie plusowej rodziny już wkrótce.

Metryczka kampanii:

  • Kampania: Dodajemy wolności Ci – Klaudia
  • Termin kampanii: 16.06 – 26.07.2020
  • Nazwa reklamy: Koniec z ograniczeniami. Wszystko czego potrzebujesz za 30 zł.
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Agencja: Brain
  • Reżyser: Maciej Kowalczuk
  • Operator obrazu: Piotr Sobociński
  • Scenariusz:
    • Igor Kwiatkowski,
    • Asiya Malinowska, dyrektor kreatywny,
    • Jakub Kamiński, dyrektor kreatywny,
    • Marcin Karłowski, senior copywriter.
  • Muzyka:  Mister Modo, Ugly Mac Beer „Rumble In Havana”
  • Realizator dźwięku: Marek „Maro” Nowak
  • Producent: Mariusz Matwiejczuk
  • Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
  • Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza
  • Dom mediowy: Vizeum
  • Kampania w mediach społecznościowych: Vizeum
  • Media: TV, Online, Radio, BTL
kampania reklamowa Plus spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMarka Wawel z kolejnymi wyróżnieniami
CSR istotny jak nigdy wcześniej. O biznesie odpowiedzialnym społecznie podczas XX Kongresu PR

Podobne wpisy:

  • Screenshot_1
    Plus pomaga Fundacji Polsat w budowie jedynej w Polsce Kliniki Chorób Rzadkich
  • Żabka_skoczkowie_reklama
    Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch - znani sportowcy w nowej reklamie Żabki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Postanowienia noworoczne zamiast logo? Coca-Cola ma na to pomysł!
  • Gala XVIII edycji konkursu Złote Spinacze już 28 stycznia!
  • Burger King ma nowe logo

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media Media Relations monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...