site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”
28.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”

Dodajemy Wolności Ci

Operator sieci Plus przygotował nową kampanię reklamową, która powstała w oparciu o założenia nowej platformy komunikacyjnej Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”.

Twarzą kampanii realizowanych w ramach platformy „Dodajemy wolności Ci” jest aktor kabaretowy i performer Igor Kwiatkowski. W spotach realizowanych w ramach tejże kampanii jest odtwórcą głównych ról i wciela się we wszystkie postacie w rodzinie: raz męża, raz żony, kiedy indziej córki lub teściowej. Oparta na lekkim, życiowym humorze formuła została stworzona przez agencję Brain we współpracy z Igorem Kwiatkowskim.

Pierwszy spot nawiązuje do cech oferty na kartę – opowiada o wolności, swobodzie i braku zobowiązań. Kolejne perypetie plusowej rodziny już wkrótce.

Metryczka kampanii:

  • Kampania: Dodajemy wolności Ci – Klaudia
  • Termin kampanii: 16.06 – 26.07.2020
  • Nazwa reklamy: Koniec z ograniczeniami. Wszystko czego potrzebujesz za 30 zł.
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Agencja: Brain
  • Reżyser: Maciej Kowalczuk
  • Operator obrazu: Piotr Sobociński
  • Scenariusz:
    • Igor Kwiatkowski,
    • Asiya Malinowska, dyrektor kreatywny,
    • Jakub Kamiński, dyrektor kreatywny,
    • Marcin Karłowski, senior copywriter.
  • Muzyka:  Mister Modo, Ugly Mac Beer „Rumble In Havana”
  • Realizator dźwięku: Marek „Maro” Nowak
  • Producent: Mariusz Matwiejczuk
  • Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
  • Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza
  • Dom mediowy: Vizeum
  • Kampania w mediach społecznościowych: Vizeum
  • Media: TV, Online, Radio, BTL
kampania reklamowa Plus spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMarka Wawel z kolejnymi wyróżnieniami
CSR istotny jak nigdy wcześniej. O biznesie odpowiedzialnym społecznie podczas XX Kongresu PR

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow