site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowa pomoc dla adminów grup na Facebooku, czyli „alerty zaangażowania” w fazie testów
29.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowa pomoc dla adminów grup na Facebooku, czyli „alerty zaangażowania” w fazie testów

Woman showing a Facebook icon

Możliwość kontrolowania liczby polubień i komentarzy konkretnego posta? Platforma wprowadza przydatne narzędzie dla osób zarządzającymi forami tematycznymi.

„Alerty zaangażowania” dla moderatorów

Matt Navarra, słynny komentator w świecie mediów społecznościowych i konsultant, poinformował na swoim Twitterze o nowej funkcji na Facebooku, która jest obecnie w fazie testów.

https://twitter.com/MattNavarra/status/1262756735665598465

Moderatorzy mają świadomość, że trudno jest śledzić wszystkie posty. W natłoku powiadomień nie zauważają treści wymagających moderacji. To sprawia, że użytkownicy zaczynają opuszczać grupę lub bombardują prywatną skrzynkę administratora obraźliwymi wiadomościami.

Czasami członkowie grupy oznaczają moderatorów w postach, aby zwrócić ich uwagę na niewłaściwe treści. Tym samym są „zalewani” informacjami, które nie zawsze są w stanie wychwycić lub odpowiednio szybko na nie zareagować.

Co to oznacza wprowadzenie nowej opcji? 

Alerty informują administratorów, kiedy posty w danej grupie otrzymują dużą liczbę polubień i komentarzy. Dodatkowo, mogą wybrać konkretny „typ zaangażowania”. Wystarczy wpisać słowa kluczowe czy określić rodzaje reakcji, aby system filtrował i pokazywał konkretne wiadomości pojawiające się na wall’u. Takie narzędzie staje się niemal niezbędne w pracy na tym stanowisku.

Nowa opcja ma na celu przynieść korzyści dla obu stron. Administratorzy dostają narzędzie, dzięki któremu sprawniej zapanują nad szkodliwymi postami. To oznacza mniej sporów na forum publicznym i szybszą reakcję na skargi.

Natomiast uczestnicy, będą mieli lepszy kontakt z moderatorami, a take poczują się bezpieczniejsi w swoich grupach tematycznych.

Facebook nie wystosował jeszcze oficjalnego komunikatu, kiedy opcja wejdzie w życie. W związku z wprowadzeniem szeregu aktualizacji wszyscy żywią nadzieję, że będzie to dobry krok w stronę ułatwienia pracy administratorom grup. Jest to także kolejny etap walki z dezinformacją i mową nienawiści.

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: rawpixel.com/Freepik

Facebook grupy nowość test

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAlior Bank odpowiada na nową rzeczywistość – nowa kampania wizerunkowa banku
Stories w czasach pandemii. 6 porad od Facebooka

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow