site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowa strona główna Radiozet.pl
15.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowa strona główna Radiozet.pl

image_processing20200603-7471-1382des

Strona główna Radiozet.pl – największego portalu Grupy Eurozet – zyskała nowy, funkcjonalny i nowoczesny layout. Zwiększono też prędkość jej ładowania, stanowiącą jeden z najistotniejszych parametrów dla użytkowników.

Na nowej stronie głównej Radiozet.pl codziennie można znaleźć najświeższe wiadomości ze świata polityki, finansów, sportu, zdrowia, a także rozrywki i show-biznesu. Aby ułatwić poruszanie się po stronie i sprawne odnajdywanie konkretnych newsów, zastosowano szereg graficznych etykiet, wyróżniających najważniejsze treści.

Poza newsami użytkownicy znajdą także przydatne widgety m.in. z prognozą pogody czy kursami walut, informacje o aktualnych konkursach czy akcjach specjalnych skierowanych do słuchaczy. Nie zabraknie także sekcji radia, które jest nieodłącznym elementem marki. Użytkownicy mogą nie tylko w prosty sposób przejść do playera Radia ZET online, ale też posłuchać najnowszych podcastów z ulubionych programów stacji.

– Nowa strona główna Radiozet.pl to zwieńczenie naszej pracy nad poszczególnymi serwisami i konsekwentna realizacja strategii przyjętej na początku 2019 roku, która zakłada m.in. zmiany zarówno layoutowe, strukturalne, jak i technologiczne wszystkich naszych stron. Postawiliśmy na przejrzystość, czytelność treści i szybkość ładowania. Wprowadzone zmiany sprawiły, że korzystanie z serwisu jest łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Jestem przekonany, że dzięki temu nowa strona główna portalu Radiozet.pl stanie się pierwszym źródłem informacji dla jeszcze szerszego grona internautów, którzy właśnie od nas będą codziennie czerpać najświeższe wiadomości z każdego interesującego ich obszaru – mówi Tomasz Sofuł, dyrektor Działu Online Grupy Eurozet

Serwis został zaprojektowany zgodnie z filozofią mobile first w technologii Responsive Web Design, umożliwiającej komfortowe użytkowanie zarówno na desktopie, tablecie, jak i smartfonie. Za przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie nowej strony odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet.

W kwietniu 2020 r. portal Radiozet.pl liczył 9 024 540 realnych użytkowników i notował 73 184 476 odsłon (dane Gemius/PBI za kwiecień 2020).

nowość Radio Zet strona www

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisW 2019 roku wartość reklamy cyfrowej w Europie przekroczyła 64 miliardy euro
Marka Panattoni z nowym, urodzinowym filmem

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow