site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowe funkcje personalizacji treści na Instagramie
23.01.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowe funkcje personalizacji treści na Instagramie

camera-gf11eabba3_1280

Meta wprowadza nowe funkcje na Instagramie, przede wszystkim dla najmłodszych użytkowników, aby umożliwić zdrowsze zarządzanie swoim czasem i aktywnością w aplikacji. Nowe funkcje mają pomóc skupić się na swoim samopoczuciu, bezpieczeństwu i budowaniu zdrowych nawyków w mediach społecznościowych.

  • Użytkownicy mogą teraz ukrywać treści na stronie „Eksploruj” bez konieczności klikania w każdy pojedynczy post. Dzięki temu będą mieli większą kontrolę nad tym, jakie posty są im proponowane.
  • Udoskonalono również opcję “Ukryte słowa” – użytkownicy mogą teraz także ukrywać posty zawierające konkretne słowa, emotikony lub hashtagi w opisie.
  • Zaktualizowano kontrolę rodzicielską, aby ułatwić rodzicom monitorowanie aktywności swoich dzieci na Instagramie. Opiekunowie będą mogli teraz zobaczyć ustawienia konta dziecka, w tym domyślne ustawienia prywatności i treści. Otrzymają również powiadomienie, jeśli podopieczni zaktualizują ustawienia lub zablokują jakiekolwiek konta.
  • Instagram wprowadza również funkcję Quiet Mode (niedostępna jeszcze w Polsce) – nowy sposób, aby użytkownicy mogli zaznaczyć, kiedy są niedostępni. Jeśli użytkownik włączy Quiet Mode, zobaczy na swoim profilu status „w trybie cichym”, a funkcja wyciszy powiadomienia i wyśle automatyczną odpowiedź na wiadomości prywatne od przyjaciół i obserwujących.

Więcej o nowych funkcjach na Instagramie można przeczytać tutaj.

Źródło zdjęcia głównego: Almas Alisolla/Pixabay

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWyzwania branży OOH w Polsce. Pamiętaj o tym, planując kampanie w 2023 roku
Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Niemczech?

Podobne wpisy:

  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • whatsapp-g0aa3f7063_1280
    Awatary na WhatsAppie, czyli nowy i spersonalizowany sposób wyrażania siebie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...