site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowe kampanie centrum handlowego Blue City
30.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowe kampanie centrum handlowego Blue City

victor-xok-gFjGZ2qRZOo-unsplash

Wraz z kolejnymi etapami odmrożenia działalności galerii handlowych, agencja Communication Unlimited przygotowała dla warszawskiego Blue City dwie kampanie informacyjne.  

Po ponownym uruchomieniu centrów handlowych, kiedy mogły się już otwierać sklepy, przekaz reklamowy Blue City stawiał na pierwszym miejscu spokój klientów zatroskanych o swoje bezpieczeństwo podczas zakupów. Wdrożono specjalne procedury i czynności dotyczące utrzymania czystości, a o tym, jak bezpiecznie robić zakupy przypominają tablice i plakaty informacyjne, naklejki, bannery umieszczone w różnych miejscach w centrum, a także animacje, które są wyświetlane na wewnętrznych plazmach.

źródło: materiały prasowe

Na billboardach zewnętrznych Blue City zapraszało do zrobienia zakupów w bezpiecznych i komfortowych warunkach, a radość z wreszcie otwartych sklepów pokazywały umieszczane na plakatach postacie w maseczkach z dorysowanymi uśmiechami.

Kolejna kampania związana z otwarciem restauracji, kawiarni oraz salonów fryzjerskich i kosmetycznych, której hasłem jest „Wszystko pod jednym dachem”, ruszyła 18 maja i obejmuje media wewnętrzne Blue City oraz billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, działania w social mediach oraz PR.

źródło: materiały prasowe

– W ten sposób reagujemy na zmieniającą się sytuację centrów handlowych oraz na potrzeby i wymagania klientów. Podkreślamy, że w Blue City jest miejscem, gdzie można zrobić bezpiecznie różnorodne zakupy, skorzystać z kompleksowych usług oraz wreszcie przyjść i napić się kawy czy zjeść smaczne posiłki w naszych restauracjach – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.

Za kreację i przygotowanie kampanii informacyjnych dla Blue City odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Kolejna kampania informacyjna Blue City związana będzie z trzecim etapem odmrażania centrów handlowych, czyli uruchomieniem rozrywki.

Źródło zdjęcia głównego: Victor Xok/Unsplash

kampania koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSmartney gra słowami i startuje z nową kampanią internetową
Nowe narzędzie na rynku: CORD, czyli usługa wspierająca zarządzanie komunikacją w e-commerce

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow