Wraz z kolejnymi etapami odmrożenia działalności galerii handlowych, agencja Communication Unlimited przygotowała dla warszawskiego Blue City dwie kampanie informacyjne.
Po ponownym uruchomieniu centrów handlowych, kiedy mogły się już otwierać sklepy, przekaz reklamowy Blue City stawiał na pierwszym miejscu spokój klientów zatroskanych o swoje bezpieczeństwo podczas zakupów. Wdrożono specjalne procedury i czynności dotyczące utrzymania czystości, a o tym, jak bezpiecznie robić zakupy przypominają tablice i plakaty informacyjne, naklejki, bannery umieszczone w różnych miejscach w centrum, a także animacje, które są wyświetlane na wewnętrznych plazmach.

Na billboardach zewnętrznych Blue City zapraszało do zrobienia zakupów w bezpiecznych i komfortowych warunkach, a radość z wreszcie otwartych sklepów pokazywały umieszczane na plakatach postacie w maseczkach z dorysowanymi uśmiechami.
Kolejna kampania związana z otwarciem restauracji, kawiarni oraz salonów fryzjerskich i kosmetycznych, której hasłem jest „Wszystko pod jednym dachem”, ruszyła 18 maja i obejmuje media wewnętrzne Blue City oraz billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, działania w social mediach oraz PR.

– W ten sposób reagujemy na zmieniającą się sytuację centrów handlowych oraz na potrzeby i wymagania klientów. Podkreślamy, że w Blue City jest miejscem, gdzie można zrobić bezpiecznie różnorodne zakupy, skorzystać z kompleksowych usług oraz wreszcie przyjść i napić się kawy czy zjeść smaczne posiłki w naszych restauracjach – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.
Za kreację i przygotowanie kampanii informacyjnych dla Blue City odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.
Kolejna kampania informacyjna Blue City związana będzie z trzecim etapem odmrażania centrów handlowych, czyli uruchomieniem rozrywki.
Źródło zdjęcia głównego: Victor Xok/Unsplash
Komentarze: brak