site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowe narzędzie analityczne YouTube dla twórców contentu
7.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowe narzędzie analityczne YouTube dla twórców contentu

nordwood-themes-8LfE0Lywyak-unsplash

YouTube pracuje nad najnowszym narzędziem analitycznym, dzięki któremu youtuberzy będą mogli sprawdzić, jakie treści najbardziej przyciągają widzów, a także co mogą poprawić w swojej twórczości, żeby zwiększyć zasięgi.

Jak tłumaczy Conor Kavanagh z YouTube Creator Insider, nowy sposób analizy pomoże w nawigowaniu tego, jak sprawują się filmy na platformie. Odpowie też na pytanie, jak dany content radzi sobie na stronie głównej oraz w proponowanych jako „następne”.

Sprawdzić będzie można także CTR (click through rate), średni czas oglądania nagrania, liczbę subskrybentów i zarobki oraz czy wyświetlenia pochodzą ze strony głównej, czy może filmik pojawił się w proponowanych i stamtąd czerpie widzów. Pokazywać się będą również sugestie, co do tego, jaki element twórczości należy poprawić, aby wzrosła liczba wyświetleń. Może to być np. niewystarczająco chwytliwy tytuł lub odrzucający thumbnail.

Ponadto, wprowadzony zostanie filtr „dla dzieci” („made for kids”), który będzie mieć wpływ, zarówno na zbieranie danych, jak i monetyzację twórczości z odpowiednim oznaczeniem.

Takie narzędzie może okazać się bardzo skuteczne i pomocne, szczególnie dla nowych twórców, którzy dopiero szukają swojego miejsca w czeluściach YouTube. Natomiast dla tych z większym doświadczeniem, będzie to świetny moment, aby sprawdzić atuty zamieszczanych przez siebie nagrań i ewentualne dostosowanie ich do oczekiwań subskrybentów.

Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: NordWood Themes/Unsplash

analityka nowość YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZłoty Bankier dla ING za najlepsze social media
Patrzyć trzeba umić – Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow