site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Nowe narzędzie na rynku: CORD, czyli usługa wspierająca zarządzanie komunikacją w e-commerce
31.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Nowe narzędzie na rynku: CORD, czyli usługa wspierająca zarządzanie komunikacją w e-commerce

sincerely-media-ylveRpZ8L1s-unsplash

Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co pozwala zwiększyć widoczność kart produktowych, a tym samym stymulować sprzedaż.

Głównym powodem niedomkniętej sprzedaży online są pytania i wątpliwości dotyczące produktu, na które konsument poszukuje odpowiedzi. Moderacja opinii i recenzji, może dostarczyć wartościowych insightów na temat produktów, ewentualnych braków lub mocnych stron, które można wykorzystać w komunikacji. Dodatkowo stymulowanie konwersacji w ramach kart produktowych pozwala na zwiększenie ich widoczności na listingach marketplace i eRetailerów.

Sposób działania CORD opiera się na analizie recenzji i pytań dokonywanej przez moderatorów, którzy oceniają charakter opinii, czy ma ona wydźwięk negatywny czy pozytywny oraz czy wymagana jest reakcja ze strony marki. Na podstawie pracy zespołu moderatorów przygotowywane są dashboardy z ilościową i jakościową analizą danych, dzięki czemu klient może monitorować, jak na przestrzeni czasu zmieniają się oceny konsumentów oraz planować potencjalne kierunki rozwoju.

– CORD to narzędzie przeznaczone dla każdej marki, dla której e-commerce jest ważnym kanałem sprzedaży. To, co nas wyróżnia na tle innych rozwiązań, to usługa moderacji i czynnik ludzki. Dysponujemy międzynarodowym zespołem moderatorów doświadczonych w pracy z platformami e-commerce, dzięki czemu każda recenzja jest analizowana przez człowieka. Algorytm wykorzystujemy jedynie do wstępnej oceny sentymentu. Najważniejsze jest to, że na wszystkie wpisy wymagające reakcji marki natychmiast pojawiają się stosowne odpowiedzi. CORD jest naturalną kontynuacją obranej przez Publicis Commerce ścieżki rozwoju technologii i usług wspierających naszych klientów w przestrzeni e-commerce. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom jeszcze bardziej komplementarny wachlarz usług – mówi Krzysztof Andrzejczak Chief Commerce Officer Publicis Groupe Polska.

Narzędzie CORD zostało w całości stworzone przez Publicis Groupe, a usługa realizowana jest wewnętrznie. Licencja obejmuje narzędzie oraz obsługę projektu z analityką opartą o dane ilościowe i jakościowe pochodzące z zespołu moderacji. Miesięczny koszt usługi uzależniony od zakresu prac oraz zainteresowania samymi produktami ze strony konsumentów, co gwarantuje klientowi transparentność wydatków.

Pierwsze projekty z wykorzystaniem CORD rozpoczęły się na początku roku. Obecnie wspierana jest komunikacja z konsumentami na kilku kluczowych rynkach europejskich, między innymi z kategorii consumer electronic. W drugiej połowie roku planowane jest uruchomienie usługi na kolejnych poza Amazonem platformach e-retailowych oraz objąć ma ponad 20 kluczowych rynków na świecie.

Źródło zdjęcia głównego: Sincerely Media/Unsplash

e-commerce komunikacja marketing narzędzia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowe kampanie centrum handlowego Blue City
16. Kongres Public Relations i Komunikacji. Działania i narzędzia w dobie zmian

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash
    DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow