site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Noworoczna kampania reklamowa Netii
28.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Noworoczna kampania reklamowa Netii

reklama

Netia wystartowała z noworoczną kampanią ATL. W spocie telewizyjnym sympatyczne, świetliste korniki z entuzjazmem wymieniają zalety noworocznej promocji, w pakietów szybkiego, nielimitowanego dostępu do internetu z bogatą ofertą TV.

– Noworoczna kampania wyprzedażowa rusza 4 stycznia 2021 r. i potrwa kilka tygodni. Wykorzystujemy 30-sekundowy spot z udziałem naszych sympatycznych, świetlistych postaci inspirowanych kornikami, znanymi specjalistami od drążenia kanałów telewizyjnych – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.

– Spot będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum – dodała Joanna Pędzińska.

Reklamowana aktualnie oferta, to specjalna propozycja na okres świąteczno-noworoczny (obowiązuje do 16 lutego br.).

kampania reklamowa Netia spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPolacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
TikTok z nowymi ustawieniami dla nastolatków

Podobne wpisy:

  • Okładka
    Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu
  • Żubr - UTC - KV poziom(1)
    Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić. Żubr wystartował z 6. edycją promocji „Dwa Szybkie Żubry”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...