Netia wystartowała z noworoczną kampanią ATL. W spocie telewizyjnym sympatyczne, świetliste korniki z entuzjazmem wymieniają zalety noworocznej promocji, w pakietów szybkiego, nielimitowanego dostępu do internetu z bogatą ofertą TV.
– Noworoczna kampania wyprzedażowa rusza 4 stycznia 2021 r. i potrwa kilka tygodni. Wykorzystujemy 30-sekundowy spot z udziałem naszych sympatycznych, świetlistych postaci inspirowanych kornikami, znanymi specjalistami od drążenia kanałów telewizyjnych – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.
– Spot będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum – dodała Joanna Pędzińska.
Reklamowana aktualnie oferta, to specjalna propozycja na okres świąteczno-noworoczny (obowiązuje do 16 lutego br.).
Komentarze: brak