site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowość - analityka obserwujących na LinkedInie
6.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowość – analityka obserwujących na LinkedInie

greg-bulla-auITmXWF3Qw-unsplash

Administratorzy stron na portalu mogą teraz korzystać z nowej funkcji, która umożliwia wgląd w dane dot. obserwujących i analizowanie ruchu na stronie.

Po wejściu w widok administratora i rozwinięciu sekcji Analityka znajdziecie nową kategorię nazwaną Obserwujący. Zawiera ona informacje dot. łącznej liczby osób obserwujących Waszą stronę czy liczby nowych obserwujących (w oparciu o ostatnie 30 dni). Macie możliwość przyjrzeć się danym mówiącym o tym, ilu obserwujących zostało pozyskanych organicznie, a ilu dzięki reklamom i sponsorowanym treściom. 

źródło: zrzut ekrany autora artykułu

Obserwujących możecie także posegregować i przeanalizować pod kątem regionu, z którego pochodzą, branży oraz wielkości firmy, w której pracują, obowiązków służbowych i poziomu hierarchii stanowiska. 

Nowością jest lista obserwujących według aktualności, która wymienia ich z imienia i nazwiska, zawiera hiperłącze przekierowujące do ich profilu oraz adnotację, w którym miesiącu dołączyli do grona osób śledzących Waszą firmową stronę. Dzięki temu macie możliwość szerszego zbadania, jakie osoby są zainteresowane Waszymi treściami na LinkedInie: skąd pochodzą, czym się zajmują i jakie stanowisko piastują. Możecie również wykorzystać te dane, by wśród obserwujących znaleźć osoby, z którymi warto rozpocząć współpracę. 

Autor artykułu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: Greg Bulla/Unsplash

analityka LinkedIn nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSkocz z Plushem na rajską wyspę – kampania reklamowa Plush ABO
Sprzedaż bezpośrednia z rekordami… w online!

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow