Administratorzy stron na portalu mogą teraz korzystać z nowej funkcji, która umożliwia wgląd w dane dot. obserwujących i analizowanie ruchu na stronie.
Po wejściu w widok administratora i rozwinięciu sekcji Analityka znajdziecie nową kategorię nazwaną Obserwujący. Zawiera ona informacje dot. łącznej liczby osób obserwujących Waszą stronę czy liczby nowych obserwujących (w oparciu o ostatnie 30 dni). Macie możliwość przyjrzeć się danym mówiącym o tym, ilu obserwujących zostało pozyskanych organicznie, a ilu dzięki reklamom i sponsorowanym treściom.

Obserwujących możecie także posegregować i przeanalizować pod kątem regionu, z którego pochodzą, branży oraz wielkości firmy, w której pracują, obowiązków służbowych i poziomu hierarchii stanowiska.
Nowością jest lista obserwujących według aktualności, która wymienia ich z imienia i nazwiska, zawiera hiperłącze przekierowujące do ich profilu oraz adnotację, w którym miesiącu dołączyli do grona osób śledzących Waszą firmową stronę. Dzięki temu macie możliwość szerszego zbadania, jakie osoby są zainteresowane Waszymi treściami na LinkedInie: skąd pochodzą, czym się zajmują i jakie stanowisko piastują. Możecie również wykorzystać te dane, by wśród obserwujących znaleźć osoby, z którymi warto rozpocząć współpracę.
Autor artykułu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: Greg Bulla/Unsplash
Komentarze: brak