site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
7.06.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach

pexels-energepiccom-174938

Instagram wprowadził długo wyczekiwaną opcję w możliwości komentowania: aby skuteczniej lub zabawniej skomentować posty, możemy używać powszechnych w internecie GIF-ów. Wraz z tą decyzją Instagram dołączył do innych platform, gdzie jest to możliwe, takich jak np. Facebook. 

Krótkie, kilkusekundowe scenki, najczęściej opatrzone zabawnym lub trafnym dla sytuacji podpisem: GIF-y. Wraz z rozwojem internetu i portali społecznościowych przyzwyczailiśmy się do używania tych sympatycznych filmików dla wyrażania naszych emocji lub punktu widzenia. 

Jak dodać GIF-y w komentarzach na Instagramie

GIF-y nie są nowością dla użytkowników internetu, jak również nie są obce dla użytkowników Instagrama. Do tej pory mogliśmy ich używać jako naklejki w instagramowych Stories lub w wiadomościach prywatnych. 

Jak dodać GIF-y w komentarzach? Aby móc skorzystać z tej opcji, sprawdź, czy masz najnowszą wersję Instagrama. Przy dodawaniu komentarza zobaczysz po prawej stronie ikonkę naklejki, to tam będziesz mógł wybrać odpowiedni GIF z bazy GIPHY udostępnionej przez platformę.

źródło: Instagram-GIF.png (1199×1305) (guidingtech.com)
GIF w komentarzach tak, ale…

Mimo nowej opcji udostępnionej przez popularną platformę warto wiedzieć, że istnieją pewne ograniczenia używania GIF-ów w komentarzach. Jak na razie, aby dodać komentarz w takiej postaci, Instagram umożliwia bezpośredni dostęp do ich najbardziej znanej bazy GIPHY, z której możemy wybrać odpowiedni dla nas GIF. Nie jest możliwe ich dodanie „ręczne” z Galerii zdjęć lub Plików. Jak się okazuje, ta opcja obowiązuje tylko w aplikacji mobilnej. Mimo możliwości komentowania GIF-em, nie da się odpowiedzieć nim na komentarz. 

Szybszy i bardziej intuicyjny sposób komentowania

Kto używa GIF-ów, ten wie, że zawsze mają one na celu rozbawić albo zmusić do refleksji innego użytkownika. Wystarczy wybrać ten odpowiedni, aby wzbogacić konwersację o oryginalny szczegół. Nie dziwi zatem, że Instagram wprowadził tę opcję, dzięki której usprawnił czas i formę naszych reakcji.

Autor tekstu: Monika Samek
Źródło zdjęcia głównego: energepic.com/Pexels

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMarketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera
CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow