site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowość na TikToku: globalna biblioteka muzyczna z ponad milionem utworów
23.06.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowość na TikToku: globalna biblioteka muzyczna z ponad milionem utworów

solen-feyissa-Yaw9mfG9QfQ-unsplash

TikTok ogłosił wprowadzenie globalnej biblioteki muzycznej zawierającej ponad milion utworów z całego świata, zarówno uznanych, jak i początkujących artystów. Ten ogromny zbiór wzbogaci treści, zwiększy ich zasięg i pomoże kreować nowe trendy na platformie.

Podkład muzyczny od zawsze ma kluczowe znaczenie w kreowaniu trendów na TikToku. Modny utwór lub chwytliwa melodia w krótkim czasie są udostępniane przez użytkowników na całym świecie. W celu ułatwienia wyszukiwania odpowiednich kompozycji, platforma ogłosiła wprowadzenie Commercial Music Library (CML), globalnej biblioteki muzycznej zawierającej ponad milion utworów wschodzących oraz dobrze znanych artystów. 

Artist Impact Program i partnerstwo dystrybucyjne

Sama biblioteka nie jest jedyną nowością. Dzięki programowi Artist Impact Program ogłoszonym przez TikToka, światowi wykonawcy otrzymają dochody od wykorzystania ich utworów w kampaniach reklamowych firm obecnych na platformie. To dodatkowo otwiera nowe możliwości promocji zarówno artystów, którzy udostępniają utwory, jak i markom, które je wykorzystują. 

Wraz ze stworzeniem globalnej biblioteki muzycznej TikTok podpisał liczne partnerstwa z wytwórniami, wydawcami i dystrybutorami z całego świata. 

Międzynarodowy katalog muzyczny

Muzyczna nowość na TikToku ma niewątpliwe korzyści zarówno dla mało znanych artystów, którzy dzięki niej mogą zdobyć rozpoznawalność na całym świecie, jak i znanych muzyków mających szansę na jeszcze większy międzynarodowy rozgłos. To kolejna aktualizacja platformy, która konsekwentnie dąży do poszerzania muzycznej bazy. Commercial Music Library łączy różne style i gatunki muzyczne, co pomoże rozwijać kreatywność użytkowników platformy i tworzyć nowe trendy.

Autor tekstu: Monika Samek
Źródło zdjęcia głównego: Solen Feyissa/Unsplash

nowość TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisChatboty AI na Instagramie. Meta testuje nowe możliwości interakcji
Rewolucyjne przemiany w Snapchat: nowy layout reklam

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow