site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Nowość rynkowa od Be Communications w ramach praktyki Healthcare Agencji
9.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Nowość rynkowa od Be Communications w ramach praktyki Healthcare Agencji

Logo Be Communications

W lutym tego roku Be Communications, firma działająca w obszarze doradztwa strategicznego, wprowadziła w swojej ofercie usług profesjonalnych wystandaryzowany model nowej kompetencji: komunikacji celowej skierowanej do pacjentów i uczestników systemu leczenia oraz opieki zdrowotnej w Polsce.

– Wraz z cyfryzacją i rozwojem technologii medycznych wielkie kampanie społeczne zorientowane na edukację zdrowotną do szerokiej opinii publicznej wymagają korekty kursu. Ich kluczowym filarem stają się Programy Wsparcia Pacjentów (ang. Patient Support Programs – PSP), które łączą edukację z konkretnym i oczekiwanym przez pacjentów wsparciem oraz pozwalają dotrzeć bezpośrednio do kluczowych adresatów komunikacji – mówi Adam Jarosz, partner zarządzający i dyrektor generalny firmy.

Be Communications, specjalizując się w komunikacji tzw. tematów wrażliwych, od lat wspiera sektor promocji zdrowia oraz opieki medycznej i leczenia w Polsce.

– Zebraliśmy nasze doświadczenia w ramach PSP i opracowaliśmy model działań i komunikacji, który niesie adresatom realną zmianę: poprawę jakości życia i leczenia – dodaje Adam Jarosz.

Kilkuletnie już doświadczenie Be Communications w działaniach PR typu PSP dotyczy wsparcia pacjentów i specjalistów leczenia chorób przewlekłych, w takich obszarach, jak onkologia, dermatologia, hepatologia, reumatologia czy neurologia. Projekt realizowany m.in. w ramach tej ostatniej dziedziny pokazał, że wiedza pacjenta na temat choroby i jej leczenia ma równie duże znaczenie, jak podanie leku. Kluczową zaś rolę stanowi stosowanie się pacjenta do zaleceń terapeutycznych. Tu z pomocą przychodzi komunikacja bezpośrednia z wykorzystaniem nowych technologii, stanowiąca integralną część PSP.

Programy Wsparcia Pacjenta, oferowane przez Be Communications, zakładają nie tylko edukację, ale i pomoc koordynatora terapii oraz dodatkowe usługi okołomedyczne (np. wsparcie fizjoterapeuty czy psychologa).

Jak pokazują doświadczenia, model Patient Support Program wspiera maksymalną efektywność terapii z realną korzyścią dla jej uczestników: indywidualnych, instytucjonalnych oraz partnerów komercyjnych.

edukacja komunikacja promocja zdrowia Public Relations zdrowie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNarzę­dziownik cz. 3, czyli aplikacje do pla­no­wa­nia publi­ka­cji
Jak firmy chcą zarobić na koronawirusie?

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow