site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowości w Messenger Rooms
1.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowości w Messenger Rooms

chris-montgomery-smgTvepind4-unsplash

Messenger rooms, narzędzie do wideo rozmów, działa już w Polsce od początku maja 2020 roku. Dodatek do Messengera został wypuszczony przez Facebooka w momencie, kiedy spotkania na Microsoft Teams czy Zoomie były niezbędne do codziennego życia czy pracy.

Aplikacja rozwija się w szybkim tempie i Facebook wprowadza coraz to nowe ulepszenia. Teraz czas na bardziej jasne i intuicyjne przeglądanie pokoi oraz nowe możliwości zmiany tła. Przycisk stworzenia nowego pokoju będzie dostępny na środku czatu, za to lista spotkań, do których dostaliśmy zaproszenie będzie widoczna u góry aplikacji, w skrzynce odbiorczej. Podobnie jak w MS Teams będziemy mogli ustawić datę przyszłego spotkania, wybrać wszystkich uczestników, a aplikacja zadba, by było one dla nich widoczne.

źródło: benchmark.pl

Messenger rooms oczywiście ma możliwość zmiany tła, ale aplikacja powoli pozbywa się ograniczeń. Już niedługo zostanie udostępniona możliwość dodania tła ze swoim zdjęciem, filtrem czy krótkim filmem. Te kilka zmian na pewno przydadzą się przede wszystkim w pracy.

źródło: tabletowo.pl

Zmiany zapowiadają się świetnie, a sama aplikacja realnie ułatwi nam wszystkim życie w nowej rzeczywistości. Z pozoru są to drobne rzeczy, jednak biorąc pod uwagę zmniejszony kontakt z ludźmi i pracę zdalną, ciekawa animacja jako tło może poprawić nam dzień.

Autor tekstu: Paulina Parowicz
Źródło zdjęcia głównego: Chris Montgomery/Unsplash

Messenger nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisChatbot Santi odpowiada na pytania klientów Santander Bank Polska
Eksperci: zarządzanie kryzysowe i digital PR mocno w górę

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow