LinkedIn wprowadza nowe narzędzie do zarządzania reklamami. Możliwości tej funkcji mają pomóc dotrzeć do odbiorców z większą dokładnością. Platforma tym samym zwiększa zakres narzędzi, z których mogą korzystać reklamodawcy.
Po pierwsze, LinkedIn daje możliwość skorzystania z usług partnera marketingowego poza serwisem, aby omówić i zmierzyć skuteczność prowadzonych działań. Dodatkowo, LinkedIn automatycznie uwzględni dane offline w zbiorczych raportach dotyczących konwersji reklam, aby pomóc lepiej zrozumieć wpływ marketingu na wyniki biznesowe. Wprowadzone zostały również bezpłatne statystyki w ramach Campaign Managera, aby pomóc określić potrzeby odbiorców oraz osiągnąć lepsze wyniki. Nowe narzędzie wygeneruje informacje na temat odbiorców dzięki takim aktywnościom, jak treść, w którą się angażują, a także ich stanowiska, lata doświadczenia, staż pracy czy nazwy firm.
Ponadto, nowa funkcja reklamy pozwala promować długie treści bezpośrednio w kanałach członków, gdzie mogą oni czytać i pobierać oficjalne dokumenty oraz raporty bez konieczności opuszczania platformy. Można swobodnie udostępniać swoje dokumenty, aby budować świadomość wśród odbiorców, a także pozyskiwać zainteresowanych, potencjalnych klientów. Platforma wprowadza również bibliotekę multimediów, która umożliwia reklamodawcom łatwiejsze tworzenie reklam, zapewniając jedną lokalizację do przesyłania, przechowywania, zarządzania i wybierania wszystkich mediów, których używają do wyświetlania pojedynczych reklam graficznych i wideo. Możliwe jest utworzenie do pięciu reklam jednocześnie. Ponieważ każdy marketer z niezbędnymi uprawnieniami może uzyskać dostęp do biblioteki multimediów konta, znacznie ułatwia to również współpracę z członkami zespołu w ramach jednego konta.
W celu skorzystania z nowych funkcji należy zalogować się do Campaign Managera.
Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Souvik Banerjee/Unsplash
Komentarze: brak