site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowy projekt sponsoringowy dla marki Giant Polska - LIV
8.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowy projekt sponsoringowy dla marki Giant Polska – LIV

kampania-liv-polska-giant-polska-agencja-click-community

Czy warto grać Fair Play? Takie pytanie stawia firma Giant Polska, a dokładniej marka LIV w swoim najnowszym projekcie sponsoringowym skierowanym do kobiet.

Wyłania w nim również nową ambasadorkę, Aleksandrę Bańbor. Kampania marketingowa pt. „Czy warto grać Fair Play?” została przygotowana przez Click Community dla Giant Polska. Po stronie agencji było:

  • stworzenie scenariusza akcji,
  • nagranie filmu wideo oraz jego postprodukcja,
  • prowadzenie działań performance.

Sprawdźcie, co sprawiło, że 22-latka została nową ambasadorką marki.

Giant Polska LIV projekt sponsoringowy spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCNN, BBC oraz Euronews przekażą 50 mln dolarów czasu antenowego na komunikaty dotyczące koronawirusa
TrustMate – nowe narzędzie do zarządzania opiniami online

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow