site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowy slogan Pepsi!
16.01.2019  |  Dodane przez Natalia Sikora w reklamówka pomysłów

Nowy slogan Pepsi!

ja-san-miguel-1274324-unsplash

Kultowa marka zaprezentowała swój nowy slogan “FOR THE LOVE OF IT”, który pojawi się we wszystkich znakach towarowych Pepsi.

Najbliższy rok dla Pepsi będzie pod znakiem “miłości do tego”. W ponad 100 krajach pojawią się różnorodne treści “FOR THE LOVE OF IT”, które będą promować napój gazowany wśród najmłodszych.

– Świętujemy to, kim jesteśmy: kultową marką z korzeniami w rozrywce z odświeżającym, pysznym napojem, który kochają ludzie na całym świecie, oraz to, kim są nasi pozostali miłośnicy koli – skomentował Roberto Rios, starszy wiceprezes do spraw marketingu w grupie międzynarodowych napojów w PepsiCo. – Slogan FOR THE LOVE OF IT to nasz apel, który wzywa wszystkich do pójścia na całość z miłości do czegoś, do pasji i zainteresowań, takich jak piłka nożna i muzyka, aż w końcu do nieograniczonego delektowania się w życiu jednym z najlepszych przysmaków, czyli Pepsi – dodał dyrektor.

Kampanii towarzyszy współpraca z legendą branży muzycznej Simonem Fullerem w zakresie najnowszej, przełomowej inicjatywy: zespołu pop Now United. To nowy koncept muzyki pop, który obejmuje 14 piosenkarzy i tancerzy z wielu krajów, mających na swoim koncie miliony obserwujących w mediach społecznościowych.

Zespół ruszy w ogólnoświatową trasę koncertową, odwiedzi takie kraje jak Chiny, Rosja, Brazylia czy Indie, a młodzi wykonawcy będą mieli niepowtarzalną okazję, by zaprezentować swój talent międzynarodowej publice.

Pepsi, która od lat wspiera młode talenty i nawiązuje współpracę na tle muzycznym, także i tym razem podkreśla, jak ważne w życiu są pasje i zachęca do ich pielęgnowania.

kampania Pepsi slogan

Dodano przez Natalia Sikora

Poprzedni wpis7 konferencji branżowych w 2019, na których musisz być!
Asystent Google już oficjalnie w Polsce!

Podobne wpisy:

  • glownekonf_251568355
    SM Mlekpol wygrywa konkurs na najlepszą kampanię 2020
  • VEV_KPRM_Bezpieczne_Swieta_2020_Moment6
    Świąteczny spot dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Komentarze: 2 komentarze

  1. Daniel 16.01.2019 Odpowiedz

    Jestem ciekaw na jakie wariacje z hasłem FOR THE LOVE OF IT wpadnie dział marketingu Pepsi. Czekam z niecierpliwością na więcej :D

    • Redakcja 16.01.2019 Odpowiedz

      Sami jesteśmy ciekawi. Daniel, czekamy z Tobą ;)

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
  • Marka Violife wspiera akcję Veganuary – zachęca konsumentów do wypróbowania diety roślinnej
  • Biuro Reklamy Grupy Wyborcza z tytułem „Digitalowy fighter roku” w rankingu „Media&Marketing Polska”

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media Media Relations monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...