site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowy slogan Pepsi!
16.01.2019  |  Dodane przez Natalia Sikora w reklamówka pomysłów

Nowy slogan Pepsi!

ja-san-miguel-1274324-unsplash

Kultowa marka zaprezentowała swój nowy slogan “FOR THE LOVE OF IT”, który pojawi się we wszystkich znakach towarowych Pepsi.

Najbliższy rok dla Pepsi będzie pod znakiem “miłości do tego”. W ponad 100 krajach pojawią się różnorodne treści “FOR THE LOVE OF IT”, które będą promować napój gazowany wśród najmłodszych.

– Świętujemy to, kim jesteśmy: kultową marką z korzeniami w rozrywce z odświeżającym, pysznym napojem, który kochają ludzie na całym świecie, oraz to, kim są nasi pozostali miłośnicy koli – skomentował Roberto Rios, starszy wiceprezes do spraw marketingu w grupie międzynarodowych napojów w PepsiCo. – Slogan FOR THE LOVE OF IT to nasz apel, który wzywa wszystkich do pójścia na całość z miłości do czegoś, do pasji i zainteresowań, takich jak piłka nożna i muzyka, aż w końcu do nieograniczonego delektowania się w życiu jednym z najlepszych przysmaków, czyli Pepsi – dodał dyrektor.

Kampanii towarzyszy współpraca z legendą branży muzycznej Simonem Fullerem w zakresie najnowszej, przełomowej inicjatywy: zespołu pop Now United. To nowy koncept muzyki pop, który obejmuje 14 piosenkarzy i tancerzy z wielu krajów, mających na swoim koncie miliony obserwujących w mediach społecznościowych.

Zespół ruszy w ogólnoświatową trasę koncertową, odwiedzi takie kraje jak Chiny, Rosja, Brazylia czy Indie, a młodzi wykonawcy będą mieli niepowtarzalną okazję, by zaprezentować swój talent międzynarodowej publice.

Pepsi, która od lat wspiera młode talenty i nawiązuje współpracę na tle muzycznym, także i tym razem podkreśla, jak ważne w życiu są pasje i zachęca do ich pielęgnowania.

kampania Pepsi slogan

Dodano przez Natalia Sikora

Poprzedni wpis7 konferencji branżowych w 2019, na których musisz być!
Asystent Google już oficjalnie w Polsce!

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: 2 komentarze

  1. Daniel 16.01.2019 Odpowiedz

    Jestem ciekaw na jakie wariacje z hasłem FOR THE LOVE OF IT wpadnie dział marketingu Pepsi. Czekam z niecierpliwością na więcej :D

    • Redakcja 16.01.2019 Odpowiedz

      Sami jesteśmy ciekawi. Daniel, czekamy z Tobą ;)

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow