site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > #nowystart w czasie pandemii jest możliwy - darmowe kursy online!
9.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

#nowystart w czasie pandemii jest możliwy – darmowe kursy online!

#nowystart

Bezpłatny program edukacyjny #nowystart pomoże osobom, które w wyniku pandemii straciły pracę lub muszą się przebranżowić i zyskać nowe umiejętności. Pracownicy home.pl od podstaw nauczą programowania, grafiki, marketingu i zasad obsługi klienta. Wesprą także w poszukiwaniu pracy, napisaniu profesjonalnego CV i przygotowaniach do rozmów kwalifikacyjnych.

Specjaliści home.pl opracowali cztery kierunki darmowych kursów online w ramach programu #nowystart. Są to:

  • tworzenie grafiki na potrzeby Internetu,
  • programowanie frontend,
  • marketing i social media,
  • zarządzanie telefoniczną obsługą klienta.

Każdy z kierunków zostanie uzupełniony programem szkoleń związanych z efektywnym poszukiwaniem pracy i rozwojem kompetencji miękkich. W tym zakresie HR-owcy z home.pl współpracują z firmą doradztwa zawodowego FIT Recruitment.

Aby utrwalić zdobyte umiejętności, uczestnicy po każdej lekcji będą dostawać zadania domowe, a kurs zakończy się zaliczeniem. Pozytywny wynik egzaminu i wysoka frekwencja będą podstawą do wydania certyfikatu i wsparcia w ewentualnym poszukiwaniu zatrudnienia.

Dla kogo jest #nowystart?

Organizatorzy w szczególności zapraszają osoby, które w wyniku pandemii koronawirusa straciły pracę, mierzą się z koniecznością nabycia nowych umiejętności lub chcą wrócić na rynek pracy po przerwie i odpowiednio przygotować się do kontaktu z rekruterami. Program jest skierowany do osób pełnoletnich.

Dlaczego powstał program?

– Wiemy, jak trudno jest osobom, które w czasie pandemii straciły pracę lub musiały zawiesić bądź zamknąć swoje firmy – mówi Anna Miśko, dyrektor działu HR w home.pl. – Zastanawialiśmy się, jak możemy im pomóc i doszliśmy do wniosku, że podzielimy się tym, co jest dla nas najcenniejsze – umiejętnościami i doświadczeniem naszych pracowników. Stawiamy przy tym na konkretną, praktyczną wiedzę, którą szybko będzie można wykorzystać w biznesie i codziennej pracy – dodaje.

Jak się zapisać?

Zapisy przyjmowane są drogą elektroniczną, za pośrednictwem strony internetowej do 22 maja (do godz. 23:59). Zajęcia odbywać się będą od maja do września (w zależności od kierunku), popołudniami, raz lub dwa razy w tygodniu, za pośrednictwem platformy webinarowej. Dzięki temu uczestnicy będą mogli porozmawiać z prowadzącymi, zadawać pytania i wzajemnie się poznać. Wszystkie kursy rozpoczną się od poziomu podstawowego.

Kto będzie uczył?

Kursy poprowadzą praktycy – eksperci pracujący na co dzień w home.pl. Część z nich ma doświadczenie dydaktyczne dzięki zajęciom realizowanym w ramach innych programów edukacyjnych home.pl (homeStarter, Bilet do Rozwoju) oraz prowadzeniu webinarów, w ramach których przeszkolili w roku 2020 ponad 2,5 tys. uczestników.

Ile to kosztuje?

Nic, program jest zupełnie darmowy. Nie wiąże się z koniecznością podpisywania żadnych umów ani kupnem produktów lub usług. Celem jest, po prostu, dzielenie się wiedzą w tym trudnym czasie.

home.pl koronawirus kurs online marketing obsługa klienta programowanie projektowanie graficzne social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWiemy, jakim markom najbardziej ufają przedsiębiorcy
„In Poland we don’t say…”, czyli nowy sposób na viralową reklamę

Podobne wpisy:

  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo
  • computer-gb59977d75_1280
    Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow