site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Official Music - Nowość na Facebooku
27.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Official Music – Nowość na Facebooku

OSXKVQ0

Choć Facebook i YouTube jako media społecznościowe wydają się tak różne, coraz więcej zdaje się je łączyć. Giganci uczą się bardzo szybko – przede wszystkim z ruchów konkurencji – i wprowadzają u siebie coraz to lepsze funkcjonalności.

Facebook ogłosił niedawno wprowadzenie nowej funkcjonalności na platformę. Od sierpnia tego roku artyści i muzycy będą mieli możliwość dodawania teledysków bezpośrednio do bazy Facebooka, zupełnie obchodząc dodawanie linku z YouTube. Artysta decydujący się na upublicznienie filmu wyraża tym samym zgodę na dodanie go do biblioteki, gdzie będzie dostępny dla innych użytkowników platformy. 

https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2020/07/fb-music.jpg?w=405
źródło: techcrunch.com

Nowa funkcjonalność ma pozwolić artystom na utworzenie własnej biblioteki, która będzie zawierać jego filmy oraz inne, na których występuje. Jeżeli dany artysta sam nie założy swojej biblioteki, Facebook zrobi to za niego – dopisując do nazwy Official Music.

https://i2.wp.com/www.prowell-tech.com/wp-content/uploads/2020/07/1594777328_348_Facebook-to-launch-officially-licensed-music-videos-in-the-US.jpg?resize=640%2C432&ssl=1
źródło: prowell-tech.com

Ze strony Facebooka jest to bardzo odważny krok, przede wszystkim w kontekście YouTube’a. Gigant odbył już spotkania z Universal Media Group czy Warner Music Group i wytwórnie zdają się być zadowolone z nowego pomysłu. Możemy być pewni, że w następnych miesiącach warto będzie obserwować starcie Facebooka z YouTubem i czekać na ich kolejne ruchy. 

Autor tekstu: Paulina Parowicz
Źródło zdjęcia głównego: Freepik

Facebook muzyka nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpiseTrade Show: Jaki kolejny krok należy wykonać w rozwoju biznesu e-commerce?
Omenaa Mensah w akcji społecznej „Żebyś wiedziała!”

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow