site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Ogólnopolska akcja Mistrzostw Świata w myciu rąk trwa!
11.02.2019  |  Dodane przez Katarzyna Krupicka w reklamówka pomysłów

Ogólnopolska akcja Mistrzostw Świata w myciu rąk trwa!

adult-blur-clean-545014

Jak ważne jest mycie rąk, wie prawie każdy, jednak nie zawsze się do tego stosuje. W związku z tym w drugiej połowie zeszłego roku powstała, i wciąż trwa, kampania edukacyjna zwracająca uwagę na higienę rąk, zwłaszcza u małych dzieci.

Ogólnopolska kampania edukacyjna Mistrzostwa Świata w myciu rąk skierowana jest do przedszkoli w całej Polsce. W ramach akcji organizowany jest konkurs na najlepiej przeprowadzone zajęcia dotyczące higieny rąk, gdzie nagrodą są środki na artykuły higieniczne w wysokości 3 tys. złotych oraz spotkanie z ambasadorem kampanii, aktorem Kazimierzem Mazurem. Zgłoszenia przyjmowane są do połowy czerwca.

Akcja podkreśla, jak ważne jest mycie rąk, w szczególności u dzieci w wieku przedszkolnym. To ważne, aby wyrobiły sobie prawidłowy nawyk dbania o codzienną higienę. Na potrzeby Mistrzostw powstali brand heros kampanii, których zadaniem jest kreatywne zaprezentowanie przedszkolakom podstawowych zasad czystości, a są nimi Pan Brudek, Pan Bąbelek, Pan Mydełko, Pani Kropelka i Pan Szczoteczka.

Kampania ma zasięg internetowy oraz telewizyjny. Na oficjalnej stronie www.akademiaczystosci.pl znajduje się tzw. Niezbędnik Mistrza, który jak dotąd pobrano już ponad 1,5 tys. razy. Zawiera on materiały, które mają pomóc nauczycielom w przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych w placówkach (znajdują się w nim prezentacja, propozycja scenariusza zajęć, tablica z instruktażem mycia rąk, szablony dyplomów dla dzieci).

Organizatorem akcji jest dystrybutor środków czystości Higma Service, a kampania edukacyjna stanowi jego zintegrowane z filozofią firmy działania CSR.

 

akcja edukacyjna CSR kampania społeczna

Dodano przez Katarzyna Krupicka

Poprzedni wpisPodsumowanie social mediów w 2018 – Twitter
Oto emoji na 2019 rok!

Podobne wpisy:

  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?
  • clark-tibbs-oqStl2L5oxI-unsplash
    Nie tylko biznes, ale też odpowiedzialność społeczna – wpływ działań CSR na wizerunek firmy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow