site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Ograniczenia na Messengerze i Instagramie
29.12.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Ograniczenia na Messengerze i Instagramie

benjamin-sow-CB4z0uTFSYg-unsplash

Od kilku dni na komunikatorze Messenger oraz w wiadomościach prywatnych Instagrama widnieje pewien komunikat. Informuje on swoich użytkowników o nowych ograniczeniach związanych z europejskim prawem. Największą zagadką jest to, czego i kogo dotyczą te restrykcje. Czy dawne funkcje wrócą do użytku?

źródło: static.antyweb.pl

Powyższy zrzut ekranu ilustruje komunikat, jaki od kilku dni pojawia się przed oczami użytkowników aplikacji. Niestety brakuje w nim dokładnych informacji o tym, jakie funkcje zostały zablokowane.

Dopiero po szczegółowym śledztwie możemy spostrzec, że jedną z opcji która zniknęła jest galeria zdjęć. Obecnie, aby dotrzeć do wybranej grafiki w zapisie rozmowy, trzeba przescrollować całą konwersację. Na niektórych urządzeniach uniemożliwione jest także ustawianie nicków czy wysyłanie spersonalizowanych naklejek. Nie ma również możliwości edytowania grafik oraz podglądu linków. Dotyczy to zarówno użytkowników Messengera na Androidzie, jak i iOS. Problemy zaczęły się po najnowszej aktualizacji systemu.

Według ogłoszeń Facebooka, powyższe ograniczenia miały dotyczyć jedynie firm korzystających z API Messengera, aby móc m.in. komunikować się ze swoimi klientami. Jednak restrykcje dotknęły wszystkich obywateli Unii Europejskiej oraz osób znajdujących się na jej terenie. Wspomniane ograniczenia dotyczą także Wielkiej Brytanii, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Facebook nadmienia, że uniedogodnienia są wywołane zmianami w prawie Unii Europejskiej. Mimo zapewnień, że są one tymczasowe, nie podaje dokładnej daty powrotu do normy.

Chociaż powyższe działania mają na celu ochronę danych osobowych poprzez oddzielenie danych pochodzących z Facebooka od tych mających źródło w Messengerze, z pewnością powodują spore zirytowanie użytkowników.

Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: Benjamin Sow/Unsplash

Facebook Instagram Messenger nowość ograniczenia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSpecjalisto Public Relations, podpisz Kodeks Etyki PR
Burza wywołana plakatami pro-life

Podobne wpisy:

  • facebook-3428719_1280
    Facebook kasuje przycisk „Lubię to”
  • keyboard-1804326_1280
    Niewyobrażalna ilość danych gromadzonych przez Facebook Messenger

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Polacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
  • Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind
  • Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...