site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
16.02.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki

1920x1080px_2

Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych – podpisała kontrakt sponsorski z Igą Świątek oraz jej sztabem. To współpraca o międzynarodowym zasięgu, w której tenisistka zostanie ambasadorką OSHEE a firma będzie również współpracować merytorycznie z jej zespołem. Efektem będą m.in. nowe produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem pierwszej rakiety światowego tenisa. 

OSHEE nawiązało współpracę, na mocy której Iga Świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie, co potwierdza międzynarodowy rozwój marki. Produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem Igi Świątek pojawią się na sklepowych półkach niemal na całym świecie. Pierwsze z nich już w najbliższych tygodniach.

– Po sezonie, w którym zdobyłam mnóstwo doświadczeń, a także zostałam liderką światowego rankingu tenisistek, zdecydowałam się na kolejny krok w budowaniu mojej kariery. Związanie się z marką Oshee jest dla mnie bardzo naturalne, bo znam ich produkty, smakują mi one, realnie wspierają mój proces treningowy i pomagają osiągać coraz lepsze wyniki sportowe, a współpraca z marką dla osób aktywnych jest spójna z moim stylem życia. Nieprzypadkowy jest wybór rodzimej marki – moim celem także poza kortem jest wspieranie i promocja Polski, dlatego pierwszą współpracą po sukcesach z zeszłego sezonu jest właśnie Oshee – powiedziała Iga Świątek.

Nowa ambasadorka OSHEE będzie korzystać z produktów OSHEE podczas zawodów (W sytuacjach, w których nie wykluczają tego zasady WTA i poszczególnych turniejów) i treningów. Jej dotychczasową dietę uzupełnią napoje izotoniczne zawierające witaminy oraz batony proteinowe stworzone z myślą o sportowcach. Wszystkie produkty, których będzie używać Iga Świątek, zostały zatwierdzone przez jej sztab szkoleniowy, dietetyka oraz osobistego lekarza.

– Poprzedni rok pokazał, jak dobrze funkcjonujemy jako zespół i jak uzupełniają się nasze kompetencje. Obszar żywienia i suplementacji to przestrzeń mojego wpływu na karierę Igi i dlatego cieszę się, że do grona jej partnerów dołącza znana mi od dawna polska marka Oshee, która bardzo dba o jakość swoich produktów. W okresie rozmów o współpracy uczestniczyłem w konsultacji składów i produktów, które Iga włączyła do swojej suplementacji. Mam pewność, że to będzie dobre partnerstwo, wspierające jej wyniki sportowe – podsumował współpracę Maciej Ryszczuk, trener przygotowania fizycznego i fizjoterapeuta.

W komunikacji marki współpraca będzie funkcjonować pod nazwą OSHEE & IGA TEAM i dotyczyć nie tylko samej zawodniczki, ale też członków jej sztabu szkoleniowego, włączając w to trenera Tomasza Wiktorowskiego, fizjoterapeutę Macieja Ryszczuka i psycholog Darię Abramowicz. Firma przygotowuje się do wypuszczenia na rynek specjalnej serii produktów, które zostaną opracowane wspólnie z liderką rankingu WTA i jej zespołem. Nowa linia ma trafić na sklepowe półki wiosną lub latem tego roku.

Umowa weszła w życie 1 lutego 2023 r. i ma obowiązywać przez 2 lata z możliwością przedłużenia.

– Współpraca Oshee z Igą Świątek i jej zespołem związana jest również z potrzebą pokazania, że za sukcesem sportowym stoi cały sztab ludzi i odpowiedzialne decyzje podejmowane przez sportowców i ich zespoły. Zamierzamy jeszcze mocniej uświadomić ludziom aktywnym, jak ważnym elementem takiego trybu życia jest dbałość o zdrowe i bezpieczne uprawianie sportu, na które składają się również właściwe nawadnianie oraz uzupełnianie utraconych w trakcie wysiłku składników odżywczych. Co równie ważne działanie to kontynuuje nasze tradycje współpracy z najlepszymi polskimi sportowcami i wspieraniem ich w osiąganiu sukcesów. Z naszymi ambasadorami jesteśmy na dobre i na złe – wtedy, kiedy wygrywają, jak również w trudniejszych chwilach. Zgodnie z naszym mottem „live, fight, win” wierzymy, że nawet ewentualne niepowodzenia są składową późniejszego sukcesu. Każda taka współpraca, to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale także olbrzymia motywacja i inspiracja do dalszego rozwoju oraz ulepszania naszych produktów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

Jako lider rynku, OSHEE ma bogate doświadczenie we współpracy z czołowymi sportowcami, których działania wspiera od lat. Ambasadorami marki byli już między innymi Robert i Anna Lewandowscy, Krzysztof Piątek oraz Joanna Jędrzejczyk. Przez ostatnie 7 lat OSHEE było sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także w ciągu ostatnich lat partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy oraz eventów sportowych, takich jak Runmaggedon czy Maraton Warszawski.

ambasador Iga Świątek OSHEE współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSzara strefa treści w reklamie online – wyniki badania
Konsumenci oczekują szybkiego kontaktu i personalizacji oferty

Podobne wpisy:

  • image_processing20230301-207333-9j4kp3
    Kampania reklamowa marki Dafi z nową ambasadorką, Joanną Krupą
  • fot. Piętka Mieszko/AKPA
    Pantene i Karol Paciorek: współpraca przy kampanii Siłą Włosów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow