site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > OX Media i Medaliści Mistrzostw Europy - inspirująca współpraca pro bono!
1.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

OX Media i Medaliści Mistrzostw Europy – inspirująca współpraca pro bono!

800x533

Agencja OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol, które już we wrześniu przyszłego roku odbędą się w Krakowie. Agencja nawiązała współpracę z Amp Futbol Polska – organizatorem przyszłorocznych European Amputee Football Championship i dokładnie na rok przed rozpoczęciem rozgrywek prezentuje logo turnieju.

Organizację Mistrzostw w Polsce wspierają miasto Kraków, UEFA oraz European Amputee Football Federation. Kolejni partnerzy i specjalny ambasador Mistrzostw zostaną ogłoszeni już w najbliższych miesiącach. OX Media ma zaszczyt wspierać organizatorów w przygotowaniach imprezy tak dużej rangi. Zadaniem agencji jest stworzenie logotypu i opracowanie identyfikacji wizualnej dla turnieju.

Amp Futbol to odmiana piłki nożnej, w którą grają zawodnicy po amputacji kończyn dolnych – w polu, lub górnych – w przypadku bramkarzy, udowadniając, że w sporcie nie ma rzeczy niemożliwych.

Realizowany przez OX Media logotyp ma za zadanie służyć rozpoznawalności i promować Mistrzostwa Europy Amp Futbol Kraków 2020. Agencja stanęła przed wyzwaniem połączenia z jednej strony elementów charakterystycznych dla Krakowa i kolorów reprezentacji Polski, a z drugiej związanych z mistrzostwami i charakterem rozgrywek – sylwetką zawodnika po amputacji, kulami, piłką, czy pucharem.

– Dzięki profesjonalnie opracowanej identyfikacji chcemy podkreślić prestiżowy charakter imprezy i budować jej markę. Logo ma reprezentować zarówno samą dyscyplinę, jak i miejsce organizacji turnieju – mówi Mateusz Widłak, Prezes Amp Futbol Polska.

Logotyp znajdzie się między innymi na stronie internetowej, w materiałach promocyjnych, grawerunku medalów i pucharu czy biletach i identyfikatorach. Oficjalna prezentacja logo odbyła się 13 września 2019, dokładnie na rok przed pierwszym meczem Mistrzostw.

W rozgrywkach weźmie udział 16 reprezentacji z całej Europy. Mecze odbywać się będą na stadionie Cracovii oraz Garbarnii.

– Liczymy, że dzięki dobremu przeprowadzeniu turnieju uda im się również zorganizować ampfutbolowe Mistrzostwa Świata w 2022 – wspomina Mateusz Widłak.

OX Media jest agencją marketingową łączącą w sobie kompetencje digital oraz software house. Specjalizuje się w projektowaniu strategii marki oraz strategii komunikacji, kampaniach SM, tworzeniu, kreatywnych stron www, platform komunikacji, dedykowanych landing page’y oraz interaktywnych wideo. W swoim portfolio posiada współprace z takimi markami jak Velvet, AmRest, Wonga, 2KC, Volkswagen, Nutricia (Danone), Oknoplast czy Jean Louis David.

key visual logo pro bono sport wideo współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisStowarzyszenia branżowe łączą siły, by działać na rzecz czystej informacji i reklamy – konferencja
Ankiety, gry i rozszerzona rzeczywistość – Facebook wprowadza nowe, interaktywne reklamy

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • fot. Piętka Mieszko/AKPA
    Pantene i Karol Paciorek: współpraca przy kampanii Siłą Włosów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow