site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > OX Media i Obsessive - najgorętsza współpraca w social mediach!
19.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

OX Media i Obsessive – najgorętsza współpraca w social mediach!

800x533

Obsessive – marka produkującą bieliznę dla pewnych siebie kobiet oraz OX Media – agencja marketingowa i software house rozpoczynają gorącą współpracę. Agencja stworzyła dla marki strategię komunikacji opartą na wymagającym archetypie Jestera, UGC – relację, w której użytkownicy tworzą content razem z marką oraz angażujące formaty, którą z pasją będzie wdrażać wraz z Obsessive w mediach społecznościowych zarówno w Polsce, jak i rynkach zagranicznych.

Big Idea marki zawiera się w głównym haśle, #RazemLepiej, które ma zachęcić do przełamywania barier w związku, a komunikacyjnie umożliwia swobodne modyfikacje i żonglowanie przekazem w zależności od potrzeb brandu.

Wizerunek marki oparty jest o archetyp Jestra łączący w sobie radość z życia, wspólnych przeżyć we dwoje, z figlarnością, bezpośredniością i przymrużeniem oka. Taki też Tone of Voice zyska brand, w którego DNA zakorzeniona zostanie dobra zabawa, pokonywanie barier i przełamywanie rutyny w związku.

– Dobór odpowiedniego tonu przekazu i propozycja przemyślanej strategii dla naszych profili, która będzie miała realny wpływ na konwersję, był tym, na co zwracaliśmy uwagę w propozycjach agencji. Szukaliśmy kogoś, kto świetnie wczuje się w archetyp Jestera i odda jego charakter. Co nie jest prostym zadaniem w świetle postrzegania seksownej bielizny przez pryzmat kochanki. Ważnym wyznacznikiem były dla nas także propozycje Key Visual, które w tej realizacji spełniły swoją funkcję, jednocześnie intrygując, zwracając uwagę, jak i świetnie ukazują nasze produkty – mówi Natalia Front, Marketing Director Obsessive. 

Stworzona przez OX Media strategia zakłada, zgodnie z głównym hasłem #RazemLepiej, współtworzenie komunikacji marki przez użytkowników. Uwzględniono zarówno współpracę z influencerami, jak i wykorzystywanie UGC odbiorców. Ważną częścią strategii jest zastosowanie formatów i cykli, które mają za zadanie angażowanie i tworzenie więzi z użytkownikami, a także zbieranie opinii na temat produktów. Celem komunikacji jest stworzenie wizerunku love brand oraz zaangażowanej społeczności wokół marki. 

Nowa strategia marki uzupełniona została o wyraz kreatywny w postaci Key Visual, oddający zmodyfikowany przekaz marki. Strategia komunikacji będzie realizowana przy współudziale agencji na kanałach społecznościowych marki – Facebook oraz Instagram.

OX Media jest agencją marketingową łączącą w sobie kompetencje digital oraz software house. Specjalizuje się w projektowaniu strategii marki oraz strategii komunikacji, kampaniach SM, tworzeniu, kreatywnych stron www, platform komunikacji, dedykowanych landing page’y oraz interaktywnych wideo. Obsessive dołączył do takich klientów agencji jak Velvet, AmRest, Wonga, 2KC, Volkswagen, Nutricia (Danone), Oknoplast czy Jean Louis David.

archetyp key visual love brand strategia komunikacji współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisE-commerce sięga po innowacje, by poprawić interakcję z klientem. Nowe technologie mają zwiększyć sprzedaż
Jak marki skracają dystans z klientem?

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • fot. Piętka Mieszko/AKPA
    Pantene i Karol Paciorek: współpraca przy kampanii Siłą Włosów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow