site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Patrzyć trzeba umić – Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie
7.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Patrzyć trzeba umić – Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie

image-17187-2020-06-19

Wojtek Sokół przejmuje konto @SamsungPolska na Instagramie. Przez najbliższy miesiąc zmierzy się z fotograficznymi zadaniami z *, rzuconymi przez Samsung.

Noc, ale pełna światła, piękno, ale niedoskonałe czy uśmiech, ale nie do zdjęcia – to tylko niektóre z wyzwań, jakie podejmie Sokół. 12 zdjęć autorstwa Wojtka będzie można zobaczyć i ocenić na profilu SamsungPolska na Instagramie.

Instagramowy „takeover” to kolejny element kampanii Zmień Spojrzenie, promującej serię Galaxy S20. W jej ramach wspólnie z zaproszonymi twórcami, firma Samsung pokazuje, jak zmienić spojrzenie i odkryć na nowo znane nam rzeczy czy sytuacje, które rejestrujemy wokół nas. Wojtek Sokół, to kolejny twórca, który zmierzy się z wyzwaniami. Wcześniej w kampanii udział wzięli Krzysztof Gonciarz oraz Aleksander HashtagAlek Małachowski.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Patrzeć trzeba umić, to już wiemy. Co zatem zobaczył @wojteksokol? 🤔 Tym razem to my wybraliśmy 12 fotograficznych tematów. I podkręciliśmy trudność, dodając do nich gwiazdkę. A Sokół wziął #GalaxyS20 i je zinterpretował – ze swojej perspektywy. Zobaczcie, co z tego wyszło. #ZmienSpojrzenie #GalaxyS20 #ZmienSpojrzenie_Sokol

Post udostępniony przez Samsung Polska (@samsungpolska) Cze 19, 2020 o 5:56 PDT

https://www.instagram.com/p/CBnhfQXgWpn/
https://www.instagram.com/p/CBxhG49gdA5/
https://www.instagram.com/p/CB0pCWZAzFk/

Przejmując konto, Wojtek podzielił się też kilkoma przemyśleniami w zakresie fotografii mobilnej:

Zdjęcia smartfonem? Co w tym lubisz?

Zdecydowanie. Zdjęcie zrobione smartfonem są bardziej naturalne. Na widok profesjonalnego sprzętu ludzie sztywnieją. No i oczywiście dostępność. Smartfon zawsze mam przy sobie, dzięki czemu mogę szybko uchwycić moment.

Foto zasady Sokoła?

Fotografuję różne dziwactwa – górne rogi pomieszczeń, litery, neony, miejsca obdrapane i opuszczone. Czasami wręcz nie mogę oderwać się od aparatu, by później tygodniami nie zrobić ani jednego zdjęcia. Warsztatowo, nie stosuję z automatu zasady trójpodziału, symetrii czy asymetrii. Zdaję się na intuicję. Zdjęcie musi opowiadać jakąś historię – to jest dla mnie najważniejsze. Nie przepadam też za gotowymi filtrami. Wolę sam poprawić zdjęcie zmieniając kontrast, nasycenie czy temperaturę światła.

Jaka fotografia jest Ci najbliższa?

Powiedziałbym, że dobra. Uwielbiam fotografię dokumentalną – wiele z takich ujęć to prawdziwe dzieła sztuki. Lubię też kobiece piękno i fotografie ciała, ale takie, które są wysmakowane i z charakterem, a nie wulgarne.

Które fotograficzne funkcje Galaxy S20 Ultra najbardziej lubisz?

W Galaxy S20 Ultra najbardziej lubię różne ogniskowe oraz zoom, bo dają duże pole do popisu i twórczej ekspresji. Często korzystam z trybu Pro, gdzie mam pełną kontrolę nad efektem końcowym, oraz przydatnego po zmierzchu trybu nocnego. Ciekawą funkcją jest też Jedno Ujęcie, zmieniające jeden kadr w wiele różnych fotografii i filmów.

Instagram Samsung Sokół

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowe narzędzie analityczne YouTube dla twórców contentu
Siła muzyki Radia ZET na lato, czyli wakacyjna ramówka

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • 22-0617-Lifesctyle-Screens-KV_main
    #Zrób to po swojemu. Nowa kampania Samsunga prezentująca urządzenia Lifestyle TV

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow