site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Pazura liczy się ze słowami Makłowicza i Lotka w kampanii Scrabble
26.04.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Pazura liczy się ze słowami Makłowicza i Lotka w kampanii Scrabble

DSC02115

Trzy różne osobowości polskiej sceny – Robert Makłowicz, Cezary Pazura i Łukasz Lotek Lodkowski – wspólnie w kampanii marki Scrabble, która świętuje w tym roku 75. urodziny. 13 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Scrabble, ukazała się zapowiedź kolejnej edycji rywalizacji słownej Scrabble.

Mordercą jest kucharz? Kto ma alibi? Dlaczego Lotek mówi o Dziadach? Na Instagramie Makłowicza, Pazury i Lotka możemy zobaczyć zabawne sceny z ich pierwszego spotkania przy planszy.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Robert Makłowicz (@robertmaklowicz_official)

To start nowej kampanii marki Scrabble, której celem jest łączenie ludzi z różnych środowisk za pomocą literek Scrabble. Krótkie historie o słowach, które mają znaczenie, przedstawią ambasadorzy marki: Łukasz Lotek Lodkowski, Robert Makłowicz oraz Cezary Pazura. Natomiast jesienią w pojedynku na słowa zmierzą się oni… z gościem specjalnym, którego tożsamość pozostanie tajemnicą aż do premiery materiału.

Przez 75 lat Scrabble stały się jedną z najbardziej popularnych gier planszowych w historii. Do dziś sprzedano już ponad 165 milionów egzemplarzy gry, która w 1948 roku powstała z pasji amerykańskiego architekta Alfreda Moshera Buttsa. Jej sukces opiera się na prostej zasadzie: nie liczy się to, ile słów znasz, ale jak ich używasz. Scrabble to zabawa ponad słowami.

Cezary Pazura kampania reklamowa Robert Makłowicz Scrabble

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPoradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP
Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu

Podobne wpisy:

  • Książka Kotlera
    Guru marketingu, Kotler, o najciekawszych kampaniach w Polsce!
  • Zdj. HalfPrice_8
    HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow