site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > „PB do słuchania” nominowany w plebiscycie na najlepszy podcast biznesowy!
3.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

„PB do słuchania” nominowany w plebiscycie na najlepszy podcast biznesowy!

pbdosluchania_netpr

Podcast tworzony przez dziennikarzy „Pulsu Biznesu” powalczy o tytuł najlepszego podcastu biznesowego 2019 roku w plebiscycie Best Stream Awards. Puls Biznesu do słuchania to obowiązkowa pozycja podcastowa dla ludzi żyjących biznesem. Co miesiąc dociera do uszu tysięcy słuchaczy – w ubiegłym miesiącu rozmowy odsłuchano ponad 50 tys. razy. Do tej pory ukazało się ponad 120 audycji. Każda z nich trwa ok. 50 minut i składa się z 4-5 krótszych rozmów z osobami ze świata biznesu.

Aktualne tematy w przekrojowych rozmowach ze specjalistami w swoich dziedzinach ujęte w tematyczną podróż po biznesie – to znak firmowy Pulsu Biznesu do słuchania. Premierowych odcinków można słuchać w piątki.

– Cieszę się, że unikatowa formuła podcastu podoba się nie tylko Słuchaczom, ale również została dostrzeżona przez rynek. Nasz podcast odzwierciedla to, za co subskrybenci cenią Puls Biznesu, a więc wysoką jakość treści, ich użyteczność dla odbiorcy oraz pasję w tworzeniu. Nominację w Best Stream Awards traktuję jako cenne wyróżnienie dla wszystkich autorów podcastu, bo to zdecydowanie dzieło zbiorowe, którego siłą jest właśnie różnorodność – mówi Paweł Sołtys, szef projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska.

Best Stream Awards to pierwszy w Polsce festiwal nagród dla contentu wideo i audio dostępnego w streamingu. Wyróżniane są w nim najważniejsze i najpopularniejsze realizacje, które na co dzień można oglądać i słuchać za pośrednictwem dedykowanych platform wideo/audio, jak i w mediach społecznościowych. Oprócz „PB do słuchania” w tej kategorii nominowani zostali również „Finanse bardzo osobiste”, „Mała Wielka Firma”, „Przedsiębiorcy z wyboru” i „Expert w Bentley-u”.

Best Stream Awards podcast Puls Biznesu

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAgencja GetHero podsumowuje działania dla branży beauty i fashion
PR Managerze, zadbaj o swój PR!

Podobne wpisy:

  • austin-distel-VCFxt2yT1eQ-unsplash
    Dlaczego i jak słuchamy podcastów? Kolejne informacje z raportu Tandem Media „Słuchacz podcastów w Polsce 2021”
  • convertkit-waxDxYM2XI4-unsplash
    Podcasty umacniają swoją pozycję w Polsce – raz w tygodniu słucha ich już co piąty internauta!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow