site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Performance SEO – nowa usługa pozycjonowania dla średniej wielkości sklepów internetowych
27.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Performance SEO – nowa usługa pozycjonowania dla średniej wielkości sklepów internetowych

c-800-450

Agencja Performance Labs, która wspiera marki w zakresie digital performance marketingu, wprowadza nową usługę pozycjonowania dla branży e-commerce. Produkt, oferowany pod nazwą Performance SEO, kierowany jest do średniej wielkości sklepów internetowych.

Performance SEO to specjalistyczna i mierzalna usługa, której zakres znacznie różni się od standardowych ofert pozycjonowania dostępnych na rynku. Nowy projekt skierowany jest do średniej wielkości sklepów internetowych, które są na początku swojego rozwoju i potrzebują wsparcia przy realizacji efektywnej strategii SEO.

Założenia Performance SEO opierają się na 4 filarach:

  1. dostępności sklepu dla wyszukiwarek;
  2. poprawie widoczności w kanale organicznym;
  3. zwiększeniu liczby użytkowników;
  4. generowaniu stabilnego i rosnącego przychodu.

Istotnym elementem usługi jest przekazanie klientowi wiedzy z obszaru optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki i obowiązujących aktualnie trendów. Warunkiem i założeniem takiego podejścia jest maksymalne zrozumienie przez zespół Performance SEO podstawowej działalności, która generuje zysk w sklepie internetowym.

Kluczową metodą osiągnięcia wzrostów optymalizowanej witryny jest opracowywanie treści, które angażują użytkownika i rozwiązują jego problemy przy użyciu produktów dostępnych w optymalizowanym sklepie. Pozyskiwanie linków jest natomiast ukierunkowane na zachęcenie użytkowników do naturalnego dzielenia się przydatną treścią z innymi osobami, kosztem odejścia od sterowanego procesu generowania odnośników.

To, co wyróżnia Performance SEO na tle innych usług pozycjonowania, to silne nastawienie na obszary, takie jak testowanie, mierzenie efektów, usuwanie barier użytkownikom oraz optymalizacja techniczna. Pilotażowy program wdrożeń w ramach projektu przyniósł wzrost widoczności w sklepach internetowych (od 1.9x do 3.9x), co przełożyło się na wzrost przychodów od 1.3x do 2.1x z ruchu organicznego.

Głównymi osobami odpowiedzialnymi za rozwój Performance SEO są doświadczeni specjaliści, którzy od lat zajmują się marketingiem internetowym – Łukasz Ziętek (analityka), Piotr Effler (content), Paweł Bareja (web development) i Przemysław Oskaldowicz (optymalizacja). Więcej o projekcie można przeczytać na właśnie uruchomionej stronie.

e-commerce marketing Performance SEO SEO

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJakie kompetencje marketingowe będą ważne w przyszłości i jak pandemia na nie wpływa? [raport + webinarium]
Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów oczekują Polacy?

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow