site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Petal Ads na OMR: reklama na urządzeniach mobilnych to przyszłość marketingu
22.05.2023  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Petal Ads na OMR: reklama na urządzeniach mobilnych to przyszłość marketingu

Petal Ads na OMR Festival w Hamburgu, 10 maja 2023

Na tegorocznym Online Marketing Rockstars Festival w Hamburgu platforma Petal Ads (do niedawna HUAWEI Ads) przedstawiła możliwości i perspektywy marketingu na urządzeniach mobilnych. Huawei przewiduje, że do 2030 roku na całym świecie zostanie nawiązanych ponad 200 miliardów punktów styku z użytkownikami, w ramach których zostanie wygenerowanych ponad 1 bilion terabajtów danych. Pozwoli to jeszcze lepiej poznać potrzeby konsumentów, a reklama mobilna umożliwi skuteczne dotarcie do nich. Podczas sesji warsztatowej na OMR partnerzy platformy podzielili się wiedzą na temat bieżących trendów. Natomiast eksperci Petal Ads zaprezentowali, w jaki sposób ich usługi pozwalają reklamodawcom skutecznie docierać do grup docelowych na całym świecie, a przedsiębiorstwom z Europy ułatwią wejście na rynek chiński.

– Uważamy, że uniwersalne, wieloscenariuszowe rozwiązania reklamowe na urządzenia mobilne stwarzają ogromne możliwości łączenia firm z konsumentami na całym świecie. Podczas gdy reklama na inteligentne urządzenia jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju, globalne marki współpracujące z Petal Ads mogą już dziś uzyskać od nas kompleksowe rozwiązania, które pomagają łączyć ze sobą nawet bardzo odległe geograficznie marki i rynki – powiedział Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Services Europe.

Inteligentne reklamy mobilne, nie tylko na urządzeniach Huawei

Marketing na urządzeniach mobilnych to usługa w modelu AaaS – Ads-as-a-Service. Zapewnia ona połączenie pomiędzy klientem i reklamodawcą oraz tworzy w czasie rzeczywistym punkty styku, które ułatwiają skuteczne dotarcie do grup docelowych na całym świecie. Dzięki Petal Ads różne rodzaje i formaty reklam ukazują się płynnie, bez względu na to, jakimi urządzeniami bądź aplikacjami posługuje się użytkownik w ciągu dnia. W dodatku reklamy te są dostosowane do sytuacji oraz zainteresowań użytkowników. Petal Ads jako wiodący ekosystem reklamy mobilnej zapewnia też najwyższe standardy UE w zakresie ochrony danych.

Z Petal Ads mogą korzystać również zewnętrzne podmioty oferujące przestrzeń reklamową, dzięki czemu platforma do zarządzania danymi DMP (Data Management Platform) może służyć reklamodawcom do nawiązywania w czasie rzeczywistym kontaktu z użytkownikami systemu Android poza platformami Huawei.

– Inteligentna reklama szybko staje się istotnym elementem w krajobrazie marketingu mobilnego. Ponieważ dane nadal kształtują przyszłość reklamy, dostrzegamy znaczenie budowania platform, które pomagają użytkownikom podejmować lepsze decyzje dzięki skutecznym, spersonalizowanym i bezpiecznym rozwiązaniom reklamowym – stwierdził Elvin Altun Noyan, Germany Country Director w Mobile Marketing Association.

Petal Ads bramą do międzynarodowych rynków

Globalne rozwiązania reklamowe to biznesowa nisza, co Petal Ads postrzega jako szansę – by ułatwić reklamodawcom połączenia handlowe na całym świecie i pomoc w dotarciu do konsumentów na międzynarodowych rynkach, w tym w Chinach. Platforma oferuje inicjatywy dostosowane do indywidualnych potrzeb reklamodawców, w tym kampanie sezonowe lub lokalne, związane np. z Black Friday.

Petal Ads dysponuje dogodnymi warunkami do wdrożenia marketingu na urządzeniach mobilnych, których używa ponad 1 mld osób na całym świecie. Platforma korzysta również na dużym zasięgu urządzeń Huawei w Chinach – zajmują one pierwsze miejsce na rynku w strukturze aktywnych użytkowników (25%) i posiadają 47% udziału w rynku składanych smartfonów. W połączeniu z first-party data, jakimi dysponuje Petal Ads, platforma ma idealne warunki do angażowania grup docelowych na całym świecie oraz tworzenia powiązań między reklamodawcami a rynkami międzynarodowymi i chińskim.

Otwarcie na przyszłość w reklamie mobilnej

Huawei przewiduje, że do 2030 roku na całym świecie zostanie nawiązanych ponad 200 miliardów punktów styku, w ramach których zostanie wygenerowanych ponad 1 jottabajtów danych (odpowiednik biliona terabajtów). Ten ogromny zasób wiedzy jeszcze lepiej pomoże zrozumieć potrzeby użytkowników platformy.

Petal Ads planuje również rozszerzyć ofertę rozwiązań dla globalnego rozwoju przedsiębiorstwa („Global Business Growth Ads Suite”), zapewniając markom premium możliwości reklamowe bardziej dostosowane do ich potrzeb, w tym więcej przestrzeni medialnej, indywidualną współpracę z marką oraz doradztwo w zakresie lokalnego rynku, zwłaszcza w Chinach. Platforma ma na celu wspieranie zarówno marek, jak i sukcesu ich kampanii, zapewniając partnerom osiągnięcie ich celów w zakresie wzrostu biznesowego.

Petal Ads odnotowuje imponujący wzrost

Petal Ads utrzymuje kurs wzrostowy niezmiennie od swojego debiutu w 2020 r., umożliwiając wydawcom, reklamodawcom i marketerom rozszerzenie swojej działalności i nawiązanie punktów styków z większą liczbą konsumentów. W ciągu ostatniego roku platforma odnotowała 9-krotny wzrost w swojej sieci reklamodawców i 4-krotny wzrost w sieci wydawców, docierając miesięcznie do ponad 730 mln aktywnych użytkowników w 170 państwach na całym świecie. W ramach swojego Programu Partnerskiego platforma współpracuje z ponad 60 certyfikowanymi agencjami i markami na całym świecie, m.in.: Avow, MMA czy El Corte Ingles.

Podczas warsztatów na OMR Festival partnerzy platformy podzielili się bezcenną wiedzą na temat bieżących trendów w dziedzinie reklamy mobilnej, dali okazję do wymiany spostrzeżeń z globalnego rynku, aby pomóc w rozwoju branży. Zapraszamy do obejrzenia wydarzenia tutaj.

Huawei mobile OMR reklama reklama mobile

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWhatsApp z nową aktualizacją. Oto trzy nowe funkcje, które trafią do aplikacji
Komu i dlaczego PR jest potrzebny w 2023 roku?

Podobne wpisy:

  • designclass--c_LxZzVUnY-unsplash
    Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  
  • metaverse-7218249_1280
    Nowy model monetyzacji Reelsów? Meta rozpoczyna testy na Facebooku i Instagramie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow