site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Peugeot zmienił swoje logo
3.03.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Peugeot zmienił swoje logo

konrad-bednarek-4F1zFy3NvFI-unsplash

Peugot po ponad 10 latach postanowił zmienić swój znak firmowy. Nowy logotyp ma za zadanie podkreślić kolejne etapy w historii motoryzacji oraz samej marki. Projekt zostanie umieszczony na wszystkich elementach systemu identyfikacji wizualnej firmy. 

Jak wygląda nowy symbol?

Odświeżony logotyp jest płaski i monochromatyczny, przedstawia głowę lwa wraz z grzywą, a nad nią widnieje nazwa marki. Całość została zamknięta obramówką w kształcie trójkątnej tarczy. Barwą przewodnią jest czerń, której towarzyszy biały kolor. Projekt można zobaczyć na zdjęciu poniżej.

źródło: auto-swiat.pl

Długoletni sympatycy przedsiębiorstwa mogą dostrzec pewne podobieństwo kreacji do poprzedniej wersji logo. W latach 1960-1965 marka była sygnowana podobnym znakiem. Punkty wspólne można dostrzec na poniższej fotografii.

źródło: autokult.pl
Co jeszcze planuje firma?

Odświeżony znak firmowy to dopiero początek zmian. Peugeot planuje przekształcenie systemu sprzedaży. Nowa witryna internetowa umożliwi zakupy online, czyli opcję, która do tej pory nie była dostępna w ofercie przedsiębiorstwa. Kupujący mają mieć możliwość dopełnienia wszelkich formalności związanych z kupnem samochodu przez internet. Modyfikacja nie wyklucza jednak obsługi stacjonarnej, nadal ta forma sprzedaży będzie dostępna, lecz także zostanie zaktualizowana, aby była “bardziej ludzka”. Tylko tam klienci mają możliwość namacalnie poznać nowe technologie firmy.

Na razie nie wiadomo, na jak długo marka ma zamiar posługiwać się zmienionym logotypem. Jednak jedno jest pewne, jeśli nowości wprowadzone w strukturze przedsiębiorstwa spotkają się z aprobatą odbiorców, to ta zmiana może być najkorzystniejszą modyfikacją w historii marki.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Konrad Bednarek/Unsplash

logo Peugeot rebranding

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisW czasie pandemii wzrosła rola PR-u w biznesie. Agencje coraz częściej współtworzą strategie firmy, a nie tylko je komunikują
“Jak być mniej białym”? Czyli kontrowersyjny kurs Coca-Coli

Podobne wpisy:

  • pexels-toms-svilans-1005633
    Renault zmienia logo - powrót do przeszłości
  • box-592367_1280
    Postanowienia noworoczne zamiast logo? Coca-Cola ma na to pomysł!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...