site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > PEZ PORÓWNANIA - nowa kampania PUMA She Moves US
10.05.2022  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

PEZ PORÓWNANIA – nowa kampania PUMA She Moves US

220328_Puma_1944

Marka PUMA powraca z kolejną edycją She Moves Us – globalnej inicjatywy skupiającej się na budowaniu kobiecej solidarności. W lokalnej odsłonie wystąpiły: pisarka Manuela Gretkowska, piosenkarka Ofelia. Bohaterki kampanii wzięły udział w video manifeście, w ramach którego stworzyły międzypokoleniową wypowiedź o potrzebie kobiecej jedności i o tym, co czasem staje jej na drodze. Towarzyszą im ambasadorki marki: Siostry ADiHD, Marta z Codziennie Fit i Sara James.

Punktem wyjścia najnowszej odsłony She Moves Us „Bez Porównania” jest zwrócenie uwagi na to, iż niekiedy powodem, dla którego kobiety nie są w stanie w pełni dostrzec swojego potencjału i wyjątkowości, jest to, że na każdym kroku się do siebie porównują. W manifeście, które stworzyły razem, Manuela Gretkowska i Ofelia nawołują inne kobiety do tego, aby się wspierały i wzajemnie umacniały swój indywidualizm.

Osobliwe, bezkompromisowe i zjawiskowe, Manuela Gretkowska i Ofelia, uosabiają cechy, których marka poszukuje w bohaterkach kampanii She Moves Us. Artystki nie boją się pokazywać w swojej twórczości tego, jakie naprawdę są i celebrują możliwość bycia sobą na wiele sposobów.

– Budowanie w kobietach poczucia jedności jest globalną misją She Moves Us. Chcemy je wspierać i pokazać jak wielki potencjał drzemie w każdej z nich. To ogromna przyjemność móc działać z tak inspirującymi postaciami jak Manuela Gretkowska i Ofelia. Ich twórczość oraz silna charyzma codziennie udowadniają kobietom, że życie w zgodzie z prawdziwym, autentycznym JA to nasza największa moc – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE w PUMA.

Koncepcję kampanii stworzyła agencja Pomysły, a jej realizacją zajął się dom produkcyjny Moon Films. Spot wyreżyserowała Marysia Makowska, zaś zdjęcia do kampanii wykonała Kasia Bielska. Za postprodukcję odpowiada RIOdePOST. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Lokalna odsłona jest przełożeniem kampanii globalnej, której twarzą jest Dua Lipa oraz grono ambasadorek marki PUMA. Platforma She Moves Us ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz prawa dziewcząt i kobiet na całym świecie. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom uprawnianie sportu. Jednym z partnerów jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.

ambasador kampania kampania reklamowa Manuela Gretkowska PUMA

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis51 proc. internautów chce doznać metawersum. Jak wygląda marketing w metaświecie?
Działania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników

Podobne wpisy:

  • icons8-team-yTwXpLO5HAA-unsplash
    Jak ocenić kampanię PR?
  • Romet City CZAS 1200x628px
    ROMET z wieloetapową kampanią promującą aktywny styl życia

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...