site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Pierwsza ogólnopolska relacja gali finałowej XI edycji konkursu Bizneswoman Roku
25.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Pierwsza ogólnopolska relacja gali finałowej XI edycji konkursu Bizneswoman Roku

GalaXIedycja-BizneswomanRoku

Coroczna gala Bizneswoman Roku organizowana przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką to finał największego i najstarszego konkursu w Polsce nagłaśniającego sukcesy przedsiębiorczych kobiet i promujący różnorodność w biznesie. Konkurs docenia osoby odważnie realizujące projekty biznesowe, naukowe i społeczne. W tym roku, w związku z pandemią, uroczysty finał XI edycji, podczas którego zostaną wręczone statuetki, po raz pierwszy w historii odbędzie się w Internecie. Najlepszą jedenastkę obejrzymy w najbliższą sobotę 27 czerwca na polskatimes.pl i kanałach społecznościowych Fundacji o godz. 20.00.

Udział w konkursie pozwala kobietom rozwinąć swój biznes nie tylko na skalę ogólnopolską, ale i na międzynarodową czego dowodzi historia konkursu. To także jedyny konkurs w Polsce, w którym nagrody przyznawane są polskim biznesmenom, którzy doceniają równość i różnorodność w biznesie. Do tej pory, we wszystkich edycjach, zostało nagrodzonych już 90 osób.

– Finał każdej edycji konkursu to dla mnie czas wdzięczności, dlatego z całego serca dziękuję wszystkim partnerom, którzy są z nami od wielu lat. Partnerom, którzy dołączyli do nas wierząc, że wspólnie możemy zmienić kawałek świata i patronom medialnym którzy nagłaśniają sukcesy naszych laureatek i finalistek. Dziękuję wszystkim uczestniczkom konkursu, których w tym roku było kilkaset. Dziękuję im za zaufanie. Przed nami wszystkimi zapewne trudny rok. Ale trudne sytuacje przynoszą też wiele szans, które można przekuć w sukces. Zatem jak mawiał Churchill: nigdy nie marnujcie dobrego kryzysu – dodaje Olga Kozierowska, prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

źródło: materiały prasowe

W XI edycji konkursu przyznano także Grand Prix w kategorii Inspiratorka Roku. Nagroda, za aktywną działalność społeczną, odwagę, ważny głos w sprawach istotnych dla kobiet i nie tylko, trafiła do Mai Ostaszewskiej. Jury doceniło osobiste zaangażowanie laureatki oraz wykorzystanie jej wpływu jako liderki opinii publicznej dla celów wyższych. Uznano, że głos Mai Ostaszewskiej, jest dziś jednym z kluczowych głosów Polek.

W tym roku, w kategoriach otwartych Bizneswoman Roku wpłynęło rekordowo 710 nominacji. Laureatki i laureatów obecnej edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku można znaleźć tutaj.

Kategoria Biznes Roku:

  • Firma – Przychód Powyżej 10 milionów zł – Anna Krajewska, Salad Story,
  • Firma – Przychód Poniżej 10 milionów zł – Monika Kowal, SOTI Natural.

Kategoria Start-up Roku:

  • Katarzyny Boryckiej-Kiciak, OASIS Diagnostics,
  • Katarzyny Przybył, XOXO Solutions.

Kategoria Pomysł Na Start / Biznes Lokalny:

  • Justyna Borska, JAMINO LDT,
  • Julia Święch i Weronika Zimny z Agencji OGIEŃ (wyróżnienie).

Kategoria Liderka W Nowych Technologiach:

  • Magdalena Jander, Uvera,
  • Annie Ogar, Insignes Labs (wyróżnienie).

Kategoria Działalność Społeczna:

  • Maria Lipiak z Fundacji Leżę i Pracuję,
  • Jadwiga Jagieło, Fundacja Wielkie Serce dla Dzieci (wyróżnienie),
  • Magdalena Lesiewicz, Fundacja Onkorejs – Wybieram Życie (wyróżnienie).

W kategoriach zamkniętych jury nagrodziło 5 osób w 3 kategoriach:

Kategoria Female Champion of Change:

  • Dorota Strosznajder – Dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Polsce i krajach bałtyckich, pełnomocniczka ds. odpowiedzialności społecznej w HENKEL POLSKA.

Kategoria Male Champion of Change:

  • Andrzej Pacek – Head of NatWest, Dyrektor Oddziału, National Westminster Bank PLC SA, Oddział w Polsce,
  • Michał Gajewski – Prezes Zarządu, Santander Bank Polska (wyróżnienie).

Kategoria Nauka i Biznes:

  • dr Beata Fałda, Prorektor ds. studenckich, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie (wyróżnienie).
  • dr hab. Ewa Kurantowicz, Rektor Dolnośląskiej Szkoły Wyższe, Dolnośląska Szkoła Wyższa (wyróżnienie).

Kategoria Organizacja Przyjazna Rodzicom:

W tym roku Jury zdecydowało, że nie przyzna nagrody w tej kategorii.

Organizatorzy: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką,
Partner strategiczny: Mastercard,
Partner wspierający: Coca-Cola,
Partner edukacyjny: Microsoft,
Partnerzy kategorii: BNP Paribas, IGT Poland, DPD Polska, Google Cloud, HUAWEI,
Partner merytoryczny: Deloitte,
Partnerzy konkursu: Shell, emba@UW, Vital Voices, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Humanites,
Patronat Honorowy Konkursu: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Patroni medialni: TVN Discovery, ChilliZet, Polska Press Grupa, Onet, Forbes, Forbes Women, Uroda Życia, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Praca, HiCash, MamStartUp, polki.pl, Perspektywy, Głos Mordoru, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Polska the Times.

Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką jest największą i najstarszą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet i młodzieży, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań i spełniania marzeń. Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Legosz. Szkoląca i motywująca ponad 300 tysięcy Polek rocznie i 250 tysięcy młodych ludzi. Do flagowych projektów organizacji należą: program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces to Ja, ogólnopolski konkurs Bizneswoman Roku, kampanie społeczne #StaćmnienaSukces, #NiePrzepraszamZa i #PozwolWybrać, program FunTechFuture dla dziewcząt opuszczających domy dziecka i YEP.Academy aktywizujący młodych ludzi.

biznes gala konkurs

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisEfekt koronawirusa. Jak rośnie e-commerce w czasach pandemii?
Arctic+ i More Bananas dodają energii

Podobne wpisy:

  • s-o-c-i-a-l-c-u-t-eXmrW9I1Fnw-unsplash
    Jak rozwijać biznes online? Kluczowe trendy w e-commerce w 2023 roku
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow