site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Pierwszy CRASH Mondays na Pomorzu o Employer Brandingu
22.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Pierwszy CRASH Mondays na Pomorzu o Employer Brandingu

crash Gdynia

Jak sprawić, by pracownicy chcieli pracować w danej firmie? Z pomocą przychodzą działania Employer Brandingowe! Tego właśnie tematu będzie dotyczyć pierwsza edycja CRASH Mondays w Gdyni!

O tym, jak budować pozytywny wizerunek pracodawcy opowie 25 marca w godz, 19:00-21:00 trzech prelegentów w gdyńskim Feed My Soul Bistro:
– Magdalena Ciszewska,
– Wiktor Jodłowski,
– Kamila Czarnomska.

Bilety:
Wydarzenie jest bezpłatne, ale ilość miejsc jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację tutaj.

Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniach na Facebooku.

 

Crash Mondays to odbywający się w Krakowie i Warszawie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.

Crash Mondays Employer Branding meet up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSugarBuster – nowa aplikacja mobilna dla najmłodszych diabetyków
Znamy ekspertów nadchodzącej edycji Xperts.PM

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow