Bezpłatne, wirtualne spotkania dla entuzjastów digital marketingu wracają w nowej formule – DIMAQ Voice na platformie streamingowej. Wydarzenie będzie odbywało się raz w miesiącu, między godziną 15:00 a 16:00 oraz obejmie dwa lub więcej wystąpień ekspertów marketingu online.
Podczas najbliższej 17. edycji DIMAQ VOICE, która odbędzie się 26 stycznia wysłuchamy dwóch prelekcji. Wystąpią Agnieszka Kraińska z Mediafarm oraz Łukasz Matyński z Media Choice.
Prelekcja I: „E-szkoła 2020 – porażka czy przygoda?”
Ci, którzy tego nie przeżyli, mogą sobie tylko wyobrazić obraz rzeczywistości polskich rodzin w czasie pierwszego lockdown’u. Prawie połowa uczniów e-szkoły w wieku 7-12 lat dzieliła komputer z rodzicami, a 14 proc. – dodatkowo także z rodzeństwem. Jak wyglądała nauka zdalna w wiosennej fali pandemii? Okazała się kompletną porażką, czy wciągającą przygodą? Prawdę o nauce zdalnej w czasach Covid-19 przybliży Agnieszka Kraińska, Account Manager, Mediafarm.
Z tej prezentacji dowiesz się:
- jaki obraz nauki zdalnej i e-szkoły prezentują wyniki badania „Dzieci w sieci Multiscreen”;
- jaki jest stan posiadania polskich rodzin, jeśli chodzi o elektronikę i sieć;
- szczegółów na temat realiów nauki zdalnej popartych liczbami;
- tego, jak w trybie zdalnym przebiega komunikacja nauczyciel – uczeń oraz jakie są problemy wynikające z ograniczeń technicznych;
- najciekawszych mitów na temat nauki zdalnej.
Prelekcja II: „Nie marnuj budżetu, czyli jak zmierzyć efektywność kampanii digital?”
W obecnych czasach prawidłowa kontrola kosztów staje się rzeczą kluczową dla wielu branż. Jakie narzędzia, procesy, a także nawyki mogą umożliwić efektywne zarządzanie budżetem marketingowym? Przede wszystkim pomiar naszych działań. Nowe trendy w mierzeniu skuteczności działań marketingowych szczegółowo przedstawi Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w domu mediowym Media Choice.
Z tej prezentacji dowiesz się:
- od czego zacząć pomiar skuteczności prowadzonych kampanii;
- jakie narzędzia do mierzenia efektywności kampanii wykorzystują agencje i które może wykorzystać sam klient;
- jak automatyzować działania w dziale marketingu przy wykorzystaniu BI.
Posiadacze certyfikatów DIMAQ mają szansę na zdobycie większej liczby punktów za udział niż dotychczas. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie.
Link do bezpłatnej rejestracji znajduje się tutaj.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do nowego wydarzenia na Facebooku.
Noworoczne postanowienie? Zostań prelegentem DV Online w 2021!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności),
- wzmocnisz swój ekspercki wizerunek,
- zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców.
Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
O DIMAQ
DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.
Komentarze: brak