site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Pierwszy DIMAQ Voice Online w nowym roku - poznaj agendę najbliższego spotkania!
25.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Pierwszy DIMAQ Voice Online w nowym roku – poznaj agendę najbliższego spotkania!

DV17 1200x628

Bezpłatne, wirtualne spotkania dla entuzjastów digital marketingu wracają w nowej formule – DIMAQ Voice na platformie streamingowej. Wydarzenie będzie odbywało się raz w miesiącu, między godziną 15:00 a 16:00 oraz obejmie dwa lub więcej wystąpień ekspertów marketingu online.

Podczas najbliższej 17. edycji DIMAQ VOICE, która odbędzie się 26 stycznia wysłuchamy dwóch prelekcji. Wystąpią Agnieszka Kraińska z Mediafarm oraz Łukasz Matyński z Media Choice.

Prelekcja I: „E-szkoła 2020 – porażka czy przygoda?”

Ci, którzy tego nie przeżyli, mogą sobie tylko wyobrazić obraz rzeczywistości polskich rodzin w czasie pierwszego lockdown’u. Prawie połowa uczniów e-szkoły w wieku 7-12 lat dzieliła komputer z rodzicami, a 14 proc. – dodatkowo także z rodzeństwem. Jak wyglądała nauka zdalna w wiosennej fali pandemii? Okazała się kompletną porażką, czy wciągającą przygodą? Prawdę o nauce zdalnej w czasach Covid-19 przybliży Agnieszka Kraińska, Account Manager, Mediafarm.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • jaki obraz nauki zdalnej i e-szkoły prezentują wyniki badania „Dzieci w sieci Multiscreen”;
  • jaki jest stan posiadania polskich rodzin, jeśli chodzi o elektronikę i sieć;
  • szczegółów na temat realiów nauki zdalnej popartych liczbami;
  • tego, jak w trybie zdalnym przebiega komunikacja nauczyciel – uczeń oraz jakie są problemy wynikające z ograniczeń technicznych; 
  • najciekawszych mitów na temat nauki zdalnej.
Prelekcja II: „Nie marnuj budżetu, czyli jak zmierzyć efektywność kampanii digital?”

W obecnych czasach prawidłowa kontrola kosztów staje się rzeczą kluczową dla wielu branż. Jakie narzędzia, procesy, a także nawyki mogą umożliwić efektywne zarządzanie budżetem marketingowym? Przede wszystkim pomiar naszych działań. Nowe trendy w mierzeniu skuteczności działań marketingowych szczegółowo przedstawi Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w domu mediowym Media Choice.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • od czego zacząć pomiar skuteczności prowadzonych kampanii;
  • jakie narzędzia do mierzenia efektywności kampanii wykorzystują agencje i które może wykorzystać sam klient;
  • jak automatyzować działania w dziale marketingu przy wykorzystaniu BI.

Posiadacze certyfikatów DIMAQ mają szansę na zdobycie większej liczby punktów za udział niż dotychczas. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie.

Link do bezpłatnej rejestracji znajduje się tutaj.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do nowego wydarzenia na Facebooku.

Noworoczne postanowienie? Zostań prelegentem DV Online w 2021!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności),
  • wzmocnisz swój ekspercki wizerunek,
  • zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców.

Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

dimaq marketing online webinar wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGrześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Facebook kasuje przycisk „Lubię to”

Podobne wpisy:

  • maxime-qYbCAZCwkxI-unsplash
    Marketing w obliczu Covid-19
  • Grafika More Bananas (2)
    Jak marketerzy pozyskują wiedzę?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...