site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Pierwszy panel interaktywny Reality Re+Creators z udziałem managerów C-Level
8.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Pierwszy panel interaktywny Reality Re+Creators z udziałem managerów C-Level

IAA

Blisko 100 managerów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym, podczas którego starali się odpowiedzieć na pytanie: czy w obliczu skrajnie odmiennych oczekiwań wywołanych m. in. pandemią, partnerskie relacje pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej są jednak możliwe.

W pierwszej części panelu zorganizowanego przez IAA Polska i zrealizowanego przez agencję Emlab (Grupa S/F), przedstawiciele poszczególnych grup interesariuszy zaprezentowali trzy różne spojrzenia i trzy odmienne zestawy oczekiwań związanych z sytuacją, którą ukształtowały zmiany spowodowane pandemią: perspektywę agencji przedstawili Izabela Albrychiewicz (CEO, polski oddział Group M) i Jacek Olechowski (Prezes Mediacap), w imieniu mediów wypowiedzieli się Beata Golubińska (Managing Director biura reklamy RASP) i Andrzej Karasowski (Dyrektor Premium TV, TVN Media), a na koniec Michał Szaniecki (Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group) opowiedział o dylematach, które mają obecnie marketerzy.

Wszyscy paneliści byli zgodni, że koncentracja na działaniach mających na celu tylko utrzymanie biznesu to błąd, bo pandemia to nie tylko czas wyzwań, lecz także szans. Jacek Olechowski stwierdził, że należy wypracować efektywny sposób funkcjonowania w nowej rzeczywistości, która po niemal kwartale zmieniła się ze stanu wyjątkowego w codzienność, ponieważ nowe wzory zachowań utrzymają się jeszcze długo.

Zdaniem Izabeli Albrychiewicz warto dziś inwestować w partnerskie relacje z reklamodawcami i mediami, ponieważ taka postawa na pewno będzie procentowała w przyszłości. Stwierdziła też, że już dzisiaj widać pierwsze symptomy odwracania się negatywnego trendu. Tego optymizmu odnośnie najbliższych miesięcy nie podzielali do końca reprezentanci mediów: Beata Golubińska i Andrzej Karasowski. Jednak upatrywali oni szansę w tworzeniu nowych ofert i systemów wzajemnych rozliczeń w modelu efektywnościowym. Zmiana zachowań konsumentów okazała się bardzo korzystna dla całego sektora e-commerce aktywnie promowanego przez media.

Na koniec Michał Szaniecki opowiadał o trudnych wyborach, których muszą dokonywać reklamodawcy. Ciąć budżet na media mając świadomość, że marka, która nie komunikuje się z rynkiem traci udziały? Czy może ograniczać liczebność zespołu marketingowego wiedząc, że w nowych warunkach pracy jest zdecydowanie więcej? A może obniżać pensje, tylko jak wtedy utrzymać motywację do większego wysiłku? Prowadzenie transparentnego dialogu wewnątrz i na zewnątrz organizacji to zdaniem Szanieckiego jedyna szansa na wyjście z kryzysu w kondycji umożliwiającej dalszy rozwój.

Przyszłość zaczyna się dziś, dlatego aktywnie kształtujmy rzeczywistość, w której przyszło nam funkcjonować – ten apel powtarzał się w wypowiedziach wielu uczestników łączących się ze studiem w drugiej części panelu, m. in. Tadeusza Żórawskiego (BBDO), Marka Zaborowskiego (BNP Paribas), Bartosza Wysockiego (Agora), Pawła Kuczmy (Pure Play), Jacka Dzięcielaka (Double Check) i  wielu innych osób rozwijających polemiczne wątki na czacie.

W wypadku organizatorów panelu, aktywne kształtowanie rzeczywistości oznaczało skorzystanie z technologii umożliwiającej prowadzenie dialogu w warunkach ograniczonego kontaktu z uczestnikami. Dzięki platformie do spotkań online dostarczonej przez agencję Emlab (Grupa S/F) uczestnicy – choć nie znajdowali się w jednej lokalizacji – mogli swobodnie wymieniać poglądy na temat omawianych zagadnień. Chętnie korzystali z opcji komentowania i zadawania pytań na czacie, a także z możliwości wyrażania opinii na żywo, za pośrednictwem własnych urządzeń wyposażonych w kamery. Forma panelu online w aktualnych warunkach świetnie sprawdziła się do wypracowania wspólnego stanowiska trzech środowisk na tak ważny temat, jak zmieniony model współpracy i partnerski dialog w nowej rzeczywistości.   

W panelu udział wzięli managerowie C-level reprezentujący około 70 firm – członków i sympatyków IAA Polska.

Partnerem technologicznym wydarzenia “Reality Re+Creators: W jaki sposób zachować partnerskie relacje między marketerami, agencjami oraz mediami w czasach pandemii i po jej zakończeniu?” był EMLAB (Grupa S/F).

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe IAA Polska

komunikacja marketingowa koronawirus panel online

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOptymalizacja marketingu w pandemii – oszczędzać pieniądze czy wydawać je efektywniej?
IKEA przeciwko homofobii, transfobii i bifobii – #BeSomeonesHome

Podobne wpisy:

  • pexels-tara-winstead-8386434
    Komunikacja z klientami coraz bardziej zautomatyzowana. Voiceboty obsługują część procesów rekrutacyjnych
  • alexander-mils-lCPhGxs7pww-unsplash
    Raport SAR: Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2022/23

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow