site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Pilsweizer we współpracy z Synergic realizuje wakacyjną kampanię OOH
26.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Pilsweizer we współpracy z Synergic realizuje wakacyjną kampanię OOH

PILSVAR KAMPANIA WAKACYJNA 4

Browar Pilsweizer realizuje wizerunkową kampanię reklamową OOH, która obejmie nośniki citylight w największych polskich miastach. W jednej z głównych ról występuje w niej najnowszy produkt browaru: piwo Pilsvar Marcowe.

– Browar Pilsweizer to browar regionalny, dlatego naszym najbardziej naturalnym odbiorcą są mieszkańcy południa Polski, jednak od lat staramy się objąć naszą dystrybucją cały kraj i krok po kroku to robimy. Dlatego uznaliśmy, że nadszedł już czas, by budować świadomość i wizerunek naszej marki Pilsvar także w innych regionach kraju, stąd pomysł na wakacyjną kampanię outdoorową – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i prezes zarządu Browaru Pilsweizer.

Kampania nawiązuje zarówno do geograficznego położenia browaru, jak i do jego bogatych tradycji, sięgających początków XIX wieku – prowadzona jest pod hasłem „Prawdziwe piwo z Grybowa. Perła Beskidu Sądeckiego. Tradycyjnie od 1804 r.”

źródło: materiały prasowe

Akcja potrwa do końca sierpnia i obejmuje kilkadziesiąt nośników citylight znajdujących się na peronach dworców PKP i PKS w 6 największych miastach kraju (Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk).

Browar Pilsweizer od lat z roku na rok zwiększa swoją produkcję i „zasięg”. W 2018 r. produkcja wzrosła o ok. 11 proc. i osiągnęła rekordowy poziom 19 tys. hektolitrów (poprzedni rekord, z 2017 r., wynosił nieco ponad 17 tys. hektolitrów). W ślad za produkcją rośnie także sprzedaż, która w 2018 roku osiągnęła również rekordowy poziom 15 tys. hektolitrów, wobec nieco ponad 14 tys. hektolitrów w 2017 r. Przychody browaru w 2018 r. wzrosły natomiast do 7,5 mln zł netto z niecałych 7 mln zł netto w 2017 r.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka.
W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer.

kampania kampania OOH kampania wizerunkowa OOH Pilsweizer reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPrzystanek autobusowy jako park rozrywki? Zaskakujące kampanie reklamowe
Z aplikacją FaceApp sprawdzisz, jak będziesz wyglądał za kilkadziesiąt lat! Czy to bezpieczne?

Podobne wpisy:

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę_grafika
    Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • RR_ALGORYTMY_1200_628
    Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ "Algorytmy zmiany" już 7 grudnia

Komentarze: 1 komentarz

  1. Homme Fatale 29.07.2019 Odpowiedz

    Marcowe - lubię ten gatunek od kiedy byłem pierwszy raz na Oktoberfest. Muszę spróbkować to piwko z plakatu:-)

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
  • Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow