site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Pink is the new black. Trendy w iluminacjach świątecznych 2019
18.02.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Pink is the new black. Trendy w iluminacjach świątecznych 2019

Targi Christmasworld 2019 fot. materiały prasowe

Wielki powrót do natury, święta w stylu glamour, a może poetyckie iluminacje rodem z bajki? Na jaki rodzaj zimowych dekoracji powinny postawić obiekty handlowe w kolejnym sezonie, by zaprojektować niepowtarzalne doświadczenie i jednocześnie pozostać w zgodzie z aktualnymi światowymi trendami? Kilka wskazówek co do najmodniejszych świątecznych dekoracji w sezonie 2019/20 przygotowali eksperci Multidekor.

O tym, jakie są najnowsze trendy i tendencje w świecie świątecznych iluminacji i co nowego ma do zaoferowania rynek, najlepiej przekonać się podczas corocznych międzynarodowych targów Christmasworld we Frankfurcie. To tam prezentują swoje pomysły wszystkie liczące się na rynku dekoracji firmy, a inspiracji szukają przedstawiciele prestiżowych galerii handlowych z całej Europy. W tym roku podczas tego największego i najważniejszego wydarzenia w branży dało się zauważyć kilka wiodących kierunków.

– Jednym z głównych motywów zimowych ozdób stają się święta widziane oczami dziecka – pełne radości i magii, w których ważną rolę odgrywa beztroska zabawa. W tym wydaniu są to bogate dekoracje w stylu glamour, z delikatnym odniesieniem także do vintage. Dominującymi barwami są tu koralowy, odcienie różu oraz klasyczne eleganckie złoto, które nieodłącznie kojarzy się ze światłami i świętami. W ten trend idealnie wpisują się ruchome karuzele z tysiącami ledowych diod, czy świetlne dziecięce zabawki – opowiada Michał Kwasieborski, head of design w Multidekor.

Hitem ostatniego roku były trójkąty i formy geometryczne, a jak będzie w tym sezonie?
– Wydaje się, że obserwujemy stopniowe odchodzenie od form abstrakcyjnych i geometrycznych na rzecz dekoracji odnoszących się bezpośrednio do natury. I tak jeśli chodzi o choinki, to w tym roku „top of the top” będą zdecydowanie te, do złudzenia przypominające naturalny, żywy świerk – dodaje Kwasieborski.

Niezależnie od wybranej stylistyki kluczowe staje się jeszcze większe skoncentrowanie na projektowaniu nowego, unikalnego doświadczenia, jakie mogą, a nawet powinny oferować oglądającym oryginalne świąteczne dekoracje. To wrażenia i emocje stają się tutaj kluczowe.

– Zimowe iluminacje przestały być wyłącznie atrakcyjnym tłem świątecznych zakupów czy wieczornych spacerów. Coraz częściej stają się angażującymi odbiorców interaktywnymi strefami rozrywki i dobrej zabawy, przy których warto się zatrzymać – mówi Mariusz Gagatko, executive director w Multidekor. – W erze mediów społecznościowych i udostępnianiu przez użytkowników relacji na żywo powinny też zapewniać atrakcyjny content nie tylko fotograficzny, ale także filmowy. Kluczowy więc w świątecznych ozdobach staje się ruch. Przykładami realizacji spełniających te warunki w ostatnim sezonie były choćby świetlno-muzyczne pokazy w Zamościu czy Królewskim Ogrodzie Światła w Wilanowie, ruchome figury błękitnych skrzatów w Blue City, czy wykorzystujące najnowsze technologie – aplikację AR iluminacje w Atrium Promenadzie – wylicza Gagatko.

Aktualnie niemal wszyscy wykonawcy okolicznościowych dekoracji poszukują nowych materiałów wykończenia, które sprawią, że świąteczne ozdoby będą dobrze widoczne i atrakcyjne także w ciągu dnia oraz w dobrze oświetlonych wnętrzach.
– Pamiętajmy, by zwracać uwagę na to, czy te nowinki mają odpowiednie certyfikaty i są oficjalnie dopuszczone do użytku w przestrzeniach publicznych. Bezpieczeństwo jest zawsze priorytetem – podkreśla Mariusz Gagatko.

 

Firma Multidekor z Piastowa jest jednym z liderów w swojej branży, od ponad dwóch dekad tworzy iluminacje i świąteczne dekoracje. Do tej pory zrealizowała ponad tysiąc projektów dla miast i obiektów komercyjnych w Europie i na świecie: w Lyonie, Berlinie, Londynie, Tokio, Moskwie, Belgradzie, Budapeszcie, czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

święta trendy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzego Polacy szukają w internecie na walentynki?
Neuromarketing – jak optymalizować działania marketingowe?

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow