site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Pinterest będzie zaglądał na Twoją skrzynkę e-mail?
24.07.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Pinterest będzie zaglądał na Twoją skrzynkę e-mail?

stephen-phillips-hostreviews-co-uk-lJvSUz7RuIc-unsplash

Jak donosi Patent Drop, trwają właśnie testy nowego narzędzia, dzięki któremu możliwe będzie skanowanie skrzynek mailowych użytkowników Pinteresta w celu lepszej personalizacji treści wyświetlanych im przez algorytm.

Nowa funkcja, za zgodą użytkownika, uzyskiwałaby dostęp do jego skrzynki e-mail, aby analizować otrzymywane wiadomości i w ten sposób lepiej personalizować treści. Jeśli osoba, która wyraziła zgodę, otrzymałaby maila w ramach newslettera ze sklepu oferującego artykuły wyposażenia wnętrz, sztuczna inteligencja dodałaby do jego tablicy inspiracje związane z aranżacją wnętrz.

Największym problemem dla Pinteresta we wdrożeniu nowej funkcji może być pozyskanie zgód od użytkowników na dostęp do ich skrzynek mailowych. Z perspektywy osoby, która na co dzień korzysta z tej aplikacji, może to rodzić pewne obawy związane z możliwością nadużywania udzielonej zgody na dostęp do korespondencji mailowej. Ponadto sztuczna inteligencja wykorzystywana w nowym narzędziu, nie jest doskonała i uczy się na danych, jakie otrzymuje.

Maile traktowane są przez AI jako zbiór danych do nauki poprzez ocenę poszczególnych wiadomości i identyfikację ciekawych tematów. Narzędzie pozwala ocenić siłę i sentyment przynależności danego użytkownika do konkretnego hasła, które pojawia się w korespondencji mailowej.

Autor tekstu: Jarosław Pawlik
Źródło zdjęcia głównego: Stephen Phillips – Hostreviews.co.uk on Unsplash

nowość Pinterest

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAI na LinkedIn: Czy sztuczna inteligencja stanie się nowym redaktorem treści na platformie?
Najskuteczniejsze narzędzie wpływu – storytelling w reklamie, polityce czy komunikacji

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow