site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Pinterest we współpracy z Tastemade chce zwiększyć liczbę twórców, treści i transmisji live
14.07.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Pinterest we współpracy z Tastemade chce zwiększyć liczbę twórców, treści i transmisji live

souvik-banerjee-09RuvhgmTPY-unsplash

Pinterest rozpoczyna współpracę z Tastemade w celu stworzenia pierwszego wielomilionowego, globalnego partnerstwa strategicznego. Działania rozpoczną się jeszcze w tym roku, a nowości zostaną zrealizowane w co najmniej ośmiu językach, zadebiutują wyłącznie na Pintereście i będą prezentować najlepszych twórców z całego świata, zarówno z Pinteresta, jak i Tastemade. 

Platformy zaplanowały 50 nowych programów, wydarzeń i transmisji live dla Pinteresta. Transmitowane będą setki godzin nowych programów na żywo na Pinterest TV ze studiów Tastemade na całym świecie. Wprowadzone zostaną wysokiej jakości treści wideo w głównych i rozwijających się dziedzinach. Chociaż Tastemade w przeszłości skupiało się na podstawowych branżach związanych ze stylem życia, m.in. jedzenie, podróże, dom i projektowanie – ta współpraca rozszerza program na inne kategorie o wysokiej wartości, takie jak uroda, moda, zdrowie i dobre samopoczucie, fitness, zwierzęta domowe i wiele więcej. 

W ramach tej współpracy, twórcy będa mieli wyjątkową okazję do działania zarówno z Tastemade, jak i Pinterestem. Tastemade zorganizuje serię wydarzeń dla użytkowników, które będą odbywać się w studiach na  całym świecie, w tym w Los Angeles, Londynie, Tokio, Sao Paulo, czy Buenos Aires. Twórcy zarówno ze społeczności Pinterest, jak i Tastemade spotkają się, aby wziąć udział w działaniach na rzecz budowania społeczności, większej aktywności twórców, a także w sesjach szkoleniowych, których celem jest zwiększenie jakości opowiadania historii wideo i ogólnego zaangażowania na Pintereście.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Souvik Banerjee/Unsplash

Pinterest

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMeta Pay zastąpi Facebook Pay
CRASH Mondays № 9: Strategia marketingowa [Wrocław]

Podobne wpisy:

  • pinterest-g86514569c_1280
    Nowa funkcja w serwisie Pinterest, dzięki której można urządzić swoje wnętrze w wirtualnej rzeczywistości
  • paypal-g8c317d6fa_1280
    Czy PayPal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • E-commerce w pigułce – jaka wiedza przyda Ci się w 2022 roku?
  • Grywalizacja – klienci chcą się bawić
  • Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie – “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...