Pinterest rozpoczyna współpracę z Tastemade w celu stworzenia pierwszego wielomilionowego, globalnego partnerstwa strategicznego. Działania rozpoczną się jeszcze w tym roku, a nowości zostaną zrealizowane w co najmniej ośmiu językach, zadebiutują wyłącznie na Pintereście i będą prezentować najlepszych twórców z całego świata, zarówno z Pinteresta, jak i Tastemade.
Platformy zaplanowały 50 nowych programów, wydarzeń i transmisji live dla Pinteresta. Transmitowane będą setki godzin nowych programów na żywo na Pinterest TV ze studiów Tastemade na całym świecie. Wprowadzone zostaną wysokiej jakości treści wideo w głównych i rozwijających się dziedzinach. Chociaż Tastemade w przeszłości skupiało się na podstawowych branżach związanych ze stylem życia, m.in. jedzenie, podróże, dom i projektowanie – ta współpraca rozszerza program na inne kategorie o wysokiej wartości, takie jak uroda, moda, zdrowie i dobre samopoczucie, fitness, zwierzęta domowe i wiele więcej.
W ramach tej współpracy, twórcy będa mieli wyjątkową okazję do działania zarówno z Tastemade, jak i Pinterestem. Tastemade zorganizuje serię wydarzeń dla użytkowników, które będą odbywać się w studiach na całym świecie, w tym w Los Angeles, Londynie, Tokio, Sao Paulo, czy Buenos Aires. Twórcy zarówno ze społeczności Pinterest, jak i Tastemade spotkają się, aby wziąć udział w działaniach na rzecz budowania społeczności, większej aktywności twórców, a także w sesjach szkoleniowych, których celem jest zwiększenie jakości opowiadania historii wideo i ogólnego zaangażowania na Pintereście.
Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Souvik Banerjee/Unsplash
Komentarze: brak