site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Pinterest wprowadza zmiany po opublikowaniu danych na temat wyszukiwań wizualnych
27.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Pinterest wprowadza zmiany po opublikowaniu danych na temat wyszukiwań wizualnych

Pile of 3D Pinterest Logos

Pinterest, jak większość aplikacji, idzie z duchem czasu i stara się coraz lepiej zadowalać swoich odbiorców. Teraz jego twórcy ulepszyli opcje wyszukiwania graficznego, dodając pinezki do produktów, które znajdą w sklepie online.

Wyszukiwanie wizualne

Jest to na pewno świetne rozwiązanie dla wielu użytkowników. Umożliwia znalezienie inspiracji powiązanych ze zdjęciem, które zobaczymy albo sami zrobimy. Dzięki temu można znaleźć wiele ciekawych pomysłów, np. na wykorzystanie danego produktu bądź informacje, gdzie można go kupić. Wystarczy tylko skierować obiektyw aparatu na wybraną rzecz, zrobić zdjęcie, a reszta pojawi się już sama albo po prostu wybrać dany fragment na gotowym już zdjęciu.

źródło: newsroom.pinterest.com
Jeszcze lepiej dopracowany Pinterest

Twórcy aplikacji wprowadzili aktualizację, ze wspomnianą nową opcją, która jest dostępna dla użytkowników Androida od 17 września, a dla systemu iOS pojawi się w ciągu najbliższych tygodni.

Teraz nowoczesna technologia w wyszukiwaniu wizualnym umożliwi zidentyfikowanie ponad 2 miliardów różnych obiektów należących do kategorii moda lub inspiracje do domu. Zmiana ta pozwoli na łatwiejsze odnalezienie produktów, których poszukujemy oraz ich kupno. Bez różnicy jest czy widzimy je w Internecie, czy na żywo, przed sobą. Pinterest wyszuka je za nas!

Dzięki dodatkowym zmianom możemy także jeszcze łatwiej i szybciej robić zdjęcia albo przesyłać je z rolki naszego aparatu, zapisywać w formie pinezek czy na naszej tablicy, aby powrócić do nich w późniejszym czasie. Zapisane inspiracje będą wpływały na rekomendacje, co umożliwi jeszcze dokładniejsze zdefiniowanie preferencji stylu dzięki sztucznej inteligencji.

źródło: socialmediatoday.com
Szybszy i sprawniejszy proces zakupowy za pomocą aplikacji

Już od jakiegoś czasu zakupy na Pinterest stały proste, a obecnie nowa, ulepszona wersja aplikacji jeszcze bardziej je ułatwi. Jeżeli produkt z wybranego przez nas zdjęcia zostanie odnaleziony w sklepie online, to ukaże nam się pinezka z ceną oraz odnośnikiem do jego strony.

źródło: newsroom.pinterest.com

Wyszukiwanie wizualne wiąże się z dużą wygodą, co umożliwi użytkownikom naprawdę szybkie i proste zakupy na podstawie inspiracji z aplikacji czy nawet prawdziwego świata.

Zmiany zostały wprowadzone po ogłoszeniu nowych wyników badań, w których, jak piszą twórcy:

  • 85% użytkowników przywiązuje większą wagę do materiałów graficznych niż informacji tekstowych podczas zakupów online odzieży lub mebli,
  • 80% internautów zaczyna od wyszukiwania wizualnego podczas swoich zakupów,
  • 61% użytkowników uważa, że wyszukiwanie przy użyciu fotografii zwiększa wygodę podczas przeglądania produktów,
  • 55% konsumentów twierdzi, że wyszukiwanie wizualne ma kluczowe znaczenie dla rozwoju ich stylu i smaku,
  • 49% internautów przywiązuje się do produktów, które wcześniej zobaczą poprzez wyszukiwanie wizualne.

Autor tekstu: Anna Sroka
Źródło zdjęcia głównego: freepik.com, designed by natanaelginting

nowość Pinterest sklep internetowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSzukasz specjalisty? Nowa funkcja LinkedIn ułatwi Ci zadanie
Mózg węszy, czyli rola marketingu zapachowego w strategii komunikacji

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow