site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Piwo #Hutnicze DNA – wspólny projekt Browaru Pilsweizer i klubu siatkarskiego
21.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Piwo #Hutnicze DNA – wspólny projekt Browaru Pilsweizer i klubu siatkarskiego

Logo_BROWAR_FINAL_2015

Browar Pilsweizer wprowadza na rynek piwo #Hutnicze DNA, stworzone specjalnie dla kibiców ekstraligowego klubu siatkarskiego AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski.

AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski to kobiecy klub siatkarski, od kilku sezonów grający w kobiecej ekstralidze, funkcjonującej pod nazwą Liga Siatkówki Kobiet (wcześniej – Orlen Liga). Piwo #Hutnicze DNA będzie miało status oficjalnego piwa kibiców tego klubu. Nazwa nawiązuje do Celsa Huta Ostrowiec, największego lokalnego zakładu, który jest jednym z głównych sponsorów klubu. Klub będzie zajmował się dystrybucją tego piwa w województwie świętokrzyskim.

Piwo #Hutnicze DNA to piwo jasne, pasteryzowane, o zawartości  alkoholu na poziomie 4,7% (i 10 blg). Warzone jest w oparciu o 2 rodzaje chmieli: Marynka i Lubelski. Na etykiecie dominują hutnicze akcenty i oficjalny herb KSZO Ostrowiec.

Wcześniej podobnego rodzaju współpracę Browar Pilsweizer nawiązał z klubem Sandecja Nowy Sącz, dla którego od ponad dwóch lat produkuje piwo Biało-Czarne i klubem Czarni Jasło, dla którego od roku produkuje piwo Black&White.

–  Jesteśmy regionalnym browarem spod Nowego Sącza, dlatego w naturalny sposób pierwszy klub, z którym w ten sposób współpracowaliśmy, to była Sandecja Nowy Sącz. A ponieważ pomysł z piwem Biało-Czarnym dla Sandecji, a następnie z piwem Black&White dla klubu Czarni Jasło, również z naszego regionu, świetnie się sprawdziły, to byliśmy jak najbardziej otwarci na ewentualny kolejny tego typu projekt. I stąd właśnie obecnie startująca współpraca z KSZO Ostrowiec – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer.

Browar Pilsweizer jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).

Pilsweizer projekt współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFinAdTech Warsaw – po raz pierwszy w Polsce!
Kawa dla wszystkich! Facebook serwuje użytkownikom darmową kawę i lekcję prywatności

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • fot. Piętka Mieszko/AKPA
    Pantene i Karol Paciorek: współpraca przy kampanii Siłą Włosów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow