site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Planowanie tweetów - platforma testuje “nowe-stare” narzędzie
4.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Planowanie tweetów – platforma testuje “nowe-stare” narzędzie

twitter-2617269_1280

Twitter potwierdza, że obecnie „eksperymentuje” z wprowadzeniem harmonogramu publikacji postów. Opcja może okazać się przydatna dla marketerów, którzy nie używają zewnętrznych narzędzi do planowania tweetów.

Tweet scheduling on https://t.co/8FModRv1sl? Yes please! Starting today, we’re experimenting with bringing one of @TweetDeck’s handiest time-saving features into Twitter. Tell us what you think if you’re part of the experiment. pic.twitter.com/4pI9xrbPEP

— TweetDeck (@TweetDeck) November 20, 2019
Jak to działa?

Jak widać nowa opcja – która zostanie udostępniona jedynie niektórym użytkownikom – pozwoli nie tylko przygotować tweeta, ale także zaplanować jego publikację, bez opuszczania okna tworzenia.

Poniżej szczegółowo przedstawiono ten proces. Po utworzeniu tweeta, w menu należy najechać na opcję z trzema kropkami po prawej stronie na dole listy.

źródło: socialmediatoday.com

Pojawia się tu wiersz „Zaplanuj tweet”, a następnie możliwość wprowadzenia daty i godziny, o której ma zostać on opublikowany. Istnieje także opcja wyboru strefy czasowej.

źródło: socialmediatoday.com
Czy nowa funkcja ma przyszłość?

Nowa opcja po raz pierwszy została zauważona przez eksperta ds. Inżynierii wstecznej – Jane Manchun Wong – już w sierpniu, więc nie jest niespodzianką informacja, że Twitter oficjalnie potwierdza testy.

Pod względem dostępności innych funkcji na platformie, dodanie harmonogramu, prawdopodobnie nie będzie znaczące. Z drugiej strony, przyda się podczas zarządzania swoimi tweetami w trakcie, gdy nie mamy dostępu do sieci. Może się okazać przydatne również w trakcie szybkiego reagowania na wydarzenia. 

Na pierwsze wnioski, czy funkcja ta przyjęła się wśród użytkowników, musimy jeszcze poczekać. Nie wiadomo, kiedy funkcja pojawi się w aplikacji na iOS. 

Autor tekstu: Paulina Grabara

nowość Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAliExpress z nietypową akcją dla studentów. Party Busy i Wróżbita Maciej
MORE – Miejskie Okna REklamowe od JetLine

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow