site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Platforma ReachaBlogger coraz prężniej się rozwija!
14.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Platforma ReachaBlogger coraz prężniej się rozwija!

REACHABLOGGER LOGO

Powstała spółka celowa, która będzie od teraz operatorem platformy ReachaBlogger łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych. Jak zapewniają managerowie, jest to naturalny krok w rozwoju platformy, która w ubiegłym roku osiągnęła już poziom ponad 700 tys. zł przychodów netto i z roku na rok dynamicznie się rozwija. Jest on związany także z planami ekspansji zagranicznej i z ewentualnym pozyskaniem inwestora finansowego.

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która z początkiem marca stała się operatorem influence marketingowej platformy ReachaBlogger. Funkcjonowanie platformy i jej zespół pracowników nie ulegają zmianom.

– Jest to kolejny, naturalny krok w rozwoju projektu. W zeszłym roku platforma ReachaBlogger kolejny rok z rzędu podwoiła przychody, które wyniosły już ponad 720 tys. zł Spodziewamy się, że 2019 r. będzie kolejnym rokiem dynamicznych wzrostów, co oznaczałoby, że przychody w tym roku znacznie przekroczą milion złotych. Za nami już prawie 10 tys. płatnych transakcji influencerskich, które przeszły przez platformę od początku jej funkcjonowania. W bazie mamy prawie 20 tys. zarejestrowanych kont z branży digital, a odwiedzalność miesięczna platformy to 25 tys. sesji miesięcznie. Uznaliśmy, że przy takiej skali biznesu przyszedł czas, by nasz projekt został wydzielony jako osobna spółka – mówi Robert Sosnowski, CVO w ReachaBlogger.

Obecnie trwają prace UX i graficzne nad wersją 3.0 platformy, która zostanie rozszerzona o szereg nowych funkcji – w planach spółki jest przede wszystkim pogłębienie możliwości analitycznych dla klientów platformy.

– Z wersją 3.0, w wersji anglojęzycznej, zamierzamy spróbować ekspansji na rynek globalny. I to też jeden z czynników decydujących o wydzieleniu ReachaBlogger do osobnej spółki. Obecnie zastanawiamy się czy tę ekspansję przeprowadzić organicznie, wyłącznie na własny koszt i ryzyko, czy pozyskać wsparcie finansowe, by działać szybciej i intensywniej. Ta kwestia nie jest jeszcze zamknięta, oczywiście jesteśmy otwarci na rozmowy ze wszelkimi partnerami zainteresowanymi zainwestowaniem w platformę – dodaje Robert Sosnowski.

Przychody ReachaBlogger, osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności do platformy dołączyło prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. W gronie aktywnych klientów w 2018 r. znaleźli się m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również domy mediowe i agencje reklamowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.

 

ReachaBlogger to platforma, która ułatwia współpracę reklamodawców z blogerami. Marketerzy i agencje mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich akcje promocyjne. Z kolei blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji.

Klientami platformy ReachaBlogger są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W sumie za pomocą platformy, od początku jej powstania, wykonanych zostało już blisko 10 tys. transakcji. Od początku istnienia platformy już ponad 1,5 tys. twórców internetowych (głównie blogerów) zrealizowało na niej co najmniej jedną transakcję. Całkowita liczba użytkowników platformy osiągnęła na koniec roku 2018 poziom 6 tys. zarejestrowanych klientów, z czego ok. 10 proc. aktywnie dokonujących transakcji. Obecnie na platformie jest zarejestrowanych już ponad 6,5 tys. klientów.
Wszystkie blogi na platformie mają miesięcznie sumarycznie zasięg ponad 52 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 37 mln followersów, fanów i subskrybentów.

W 2018 r. platforma zdobyła dwa wyróżnienia: nagrodę Polskiej Agencji Przedsiębiorczości 2018 za Innowacyjność w łączeniu Blogerów i Reklamodawców oraz certyfikat Przedsiębiorstwo Przyszłości.

blogerzy influencerzy marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis5 błędów webwritingu, które zakłócają komunikację
MediaCom światowym liderem raportu COMvergence

Podobne wpisy:

  • surface--ZFvSWK4L28-unsplash
    Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...