site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Płatna weryfikacja konta na Twitterze
24.11.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Płatna weryfikacja konta na Twitterze

souvik-banerjee-9Z-2Ktg6CIM-unsplash

Odkąd Twittera przejął Elon Musk, na platformie pojawiło się wiele zmian, a jedną z nich jest wciąż budząca kontrowersje płatna weryfikacja konta. Twitter 5 listopada rozpoczął testowanie nowej wersji abonamentu Blue, w którym miesięczna subskrypcja w wysokości 8$, które pozwoli dosłownie każdemu uzyskać specjalny, niebieski znaczek, podobnie jak gwiazdy, firmy i politycy. 

BREAKING: Twitter has officially launched the revamped Twitter Blue for $7.99/month in select countries.

Not all features are live yet. Some are coming later. Looks like the blue verified checkmark is now part of Twitter Blue, but as a Blue user I’m not seeing a checkmark yet. pic.twitter.com/nIjKt4RNnF

— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) November 5, 2022

Jednak Twitter wciąż wprowadza niezbędne zmiany, aby ulepszyć weryfikację konta. Po doniesieniach o użytkownikach, którzy nie widzieli niebieskiego znacznika wyboru na swoim koncie nawet po zarejestrowaniu się w nowej subskrypcji, Esther Crawford, menedżer produktu w firmie, napisała na Twitterze, że wkrótce pojawi się zaktualizowana usługa, ponieważ „nowa wersja Blue jest testowana i aktualizowana w czasie rzeczywistym”.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Souvik Banerjee/Unsplash

nowość Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZnamy agendę ostatniego spotkania DIMAQ Voice w tym roku!
Przyszłość polskich kobiet według YES. Nowa kampania marki

Podobne wpisy:

  • pexels-torsten-dettlaff-3571094
    Jeszcze większy poziom prywatności. WhatsApp wprowadza blokadę czatu
  • metaverse-7218249_1280
    Nowy model monetyzacji Reelsów? Meta rozpoczyna testy na Facebooku i Instagramie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Konferencja Sales Boost Summit na 7. urodziny More Bananas
  • 6 narzędzi, które pomoże Ci znaleźć influencera
  • Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow