site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Plus łączy Polskę z Ukrainą
28.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Plus łączy Polskę z Ukrainą

plus kampania

Plus rozpoczął kolejne działania skierowane do obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce lub dopiero planujących przyjazd do niej. Od 18 marca wystartowała kampania reklamowa obejmująca swoimi działaniami zarówno Polskę, jak i Ukrainę. Twarzą kampanii jest zwyciężczyni Eurowizji w 2016 roku, znana i niezwykle popularna ukraińska artystka – Jamala (Dżamała).

Plus od prawie dwóch lat posiada ofertę stworzoną specjalnie dla klientów z Ukrainy. Teraz rozpoczął kampanię reklamową kierowaną specjalnie do tej grupy klientów. Po raz pierwszy ma ona miejsce nie tylko w Polsce, lecz także na Ukrainie, tak aby jeszcze przed  przyjazdem do Polski potencjalni klienci mogli zapoznać się z ofertą przygotowaną specjalnie dla nich.

– Główny przekaz kampanii to „Plus łączy Polskę z Ukrainą”. Ukraińcy, przyjeżdżając do Polski, decydują się na rozłąkę z rodziną. Zaraz po przyjeździe muszą zorganizować sobie życie na miejscu. Nasza kampania pokazuje, jak w naturalny sposób usługi Plusa odpowiadają na potrzeby utrzymania nieograniczonego kontaktu z bliskimi i jednocześnie pomagają w zbudowaniu nowych znajomości i przyjaźni w Polsce – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej operatora sieci Plus.

– W ramach kampanii przygotowaliśmy dwa spoty telewizyjne. W obydwu kreacjach bohaterowie kontaktują się z Polski ze swoimi bliskimi na Ukrainie. W spotach występuje wybrana przez nas, popularna ukraińska gwiazda Jamala. Piosenkarka, autorka tekstów, a także jurorka najpopularniejszych programów muzycznych, zajmuje czołowe miejsca na listach największych muzycznych przebojów. Miliony fanów śledzą jej teledyski na YouTube. Światową sławę zdobyła zwyciężając w Konkursie Piosenki Eurowizji w 2016 r. Jest ona bardzo pozytywnie postrzegana na terenie Ukrainy, ma ciepły i rodzinny wizerunek i dlatego to idealna ambasadorka dla naszej komunikacji – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej sieci Plus.

Kampania Plus na Kartę promuje ofertę dopasowaną do potrzeb obywateli Ukrainy. Plus jako jedyny na polskim rynku operator komórkowy oferuje darmowy transfer danych na Viber, jeden z najpopularniejszych komunikatorów na Ukrainie. Aby skorzystać z oferty wystarczy kupić starter Plus na Kartę i włączyć wybraną promocję.

Kampania realizowana będzie w telewizjach na Ukrainie oraz wspierana działaniami outdoorowo-ambientowymi, w internecie i social mediach w Polsce oraz na Ukrainie. Została ona przygotowana przez Agencję Scholz&Friends Warszawa, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum Polska. Reżyserem spotów jest Jan Foryś, a ich produkcję przygotował dom produkcyjny TFP sp. z o.o.

kampania reklamowa Plus reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisXIX Kongres Profesjonalistów Public Relations już niedługo!
Jak wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość (AR) w e-commerce?

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow