Plus rozpoczął kolejne działania skierowane do obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce lub dopiero planujących przyjazd do niej. Od 18 marca wystartowała kampania reklamowa obejmująca swoimi działaniami zarówno Polskę, jak i Ukrainę. Twarzą kampanii jest zwyciężczyni Eurowizji w 2016 roku, znana i niezwykle popularna ukraińska artystka – Jamala (Dżamała).
Plus od prawie dwóch lat posiada ofertę stworzoną specjalnie dla klientów z Ukrainy. Teraz rozpoczął kampanię reklamową kierowaną specjalnie do tej grupy klientów. Po raz pierwszy ma ona miejsce nie tylko w Polsce, lecz także na Ukrainie, tak aby jeszcze przed przyjazdem do Polski potencjalni klienci mogli zapoznać się z ofertą przygotowaną specjalnie dla nich.
– Główny przekaz kampanii to „Plus łączy Polskę z Ukrainą”. Ukraińcy, przyjeżdżając do Polski, decydują się na rozłąkę z rodziną. Zaraz po przyjeździe muszą zorganizować sobie życie na miejscu. Nasza kampania pokazuje, jak w naturalny sposób usługi Plusa odpowiadają na potrzeby utrzymania nieograniczonego kontaktu z bliskimi i jednocześnie pomagają w zbudowaniu nowych znajomości i przyjaźni w Polsce – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej operatora sieci Plus.
– W ramach kampanii przygotowaliśmy dwa spoty telewizyjne. W obydwu kreacjach bohaterowie kontaktują się z Polski ze swoimi bliskimi na Ukrainie. W spotach występuje wybrana przez nas, popularna ukraińska gwiazda Jamala. Piosenkarka, autorka tekstów, a także jurorka najpopularniejszych programów muzycznych, zajmuje czołowe miejsca na listach największych muzycznych przebojów. Miliony fanów śledzą jej teledyski na YouTube. Światową sławę zdobyła zwyciężając w Konkursie Piosenki Eurowizji w 2016 r. Jest ona bardzo pozytywnie postrzegana na terenie Ukrainy, ma ciepły i rodzinny wizerunek i dlatego to idealna ambasadorka dla naszej komunikacji – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej sieci Plus.
Kampania Plus na Kartę promuje ofertę dopasowaną do potrzeb obywateli Ukrainy. Plus jako jedyny na polskim rynku operator komórkowy oferuje darmowy transfer danych na Viber, jeden z najpopularniejszych komunikatorów na Ukrainie. Aby skorzystać z oferty wystarczy kupić starter Plus na Kartę i włączyć wybraną promocję.
Kampania realizowana będzie w telewizjach na Ukrainie oraz wspierana działaniami outdoorowo-ambientowymi, w internecie i social mediach w Polsce oraz na Ukrainie. Została ona przygotowana przez Agencję Scholz&Friends Warszawa, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum Polska. Reżyserem spotów jest Jan Foryś, a ich produkcję przygotował dom produkcyjny TFP sp. z o.o.
Komentarze: brak