site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Plus z nową platformą komunikacyjną marki
17.03.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Plus z nową platformą komunikacyjną marki

Zuza

W najnowszych spotach sieci Plus u boku Wojtka Mecwaldowskiego pojawią się nowi bohaterowie. Od teraz będą nam towarzyszyć w każdej kolejnej odsłonie kampanii operatora. Będziemy ich podglądać w codziennej pracy, obserwując ich nieustające wyzwania, z jakimi spotykają się w salonie Plusa. W rolach nowych bohaterów Plusa wystąpią: Anna Smołowik i Filip Orliński.

Nowa formuła komunikacji Plusa to świeżość, lekkość i humor. Stawiamy na nowoczesny dialog, pokazując markę i bohaterów w sposób nienachalny i naturalny. Nasz nowy format  prezentuje markę oraz jej ofertę dla klientów zabawnie, z humorem i zachowaniem dystansu do siebie. Chcemy pokazać w ten sposób otwartość na nowe trendy w komunikacji, w których skupiamy się nie na marce dla niej samej, ale na tym, jakie wartości i korzyści oferuje odbiorcy. W naszej nowej platformie komunikacyjnej wychodzimy do klienta i chcemy pokazać mu naszą codzienność. Rozmowy przy kawie, opowiadanie sobie historii o klientach, komentowanie nowych produktów w luźny, naturalny sposób, w jaki rozmawia każdy z nas – marka zaprasza na zaplecze salonu sprzedaży i zbliża do siebie. Bo kto najlepiej zna naszych klientów? Tylko nasi najlepsi sprzedawcy, dlatego to na nich stawiamy w nowej platformie.

„Przedstawienie bohaterów”

W pierwszym etapie kampanii poznamy bohaterów, Specjalistów Sprzedaży w salonie Plusa. W teaserach zobaczymy znanego już z wcześniejszych kampanii starszego specjalistę Wojtka, czyli Wojtka Mecwaldowskiego, który wcieli się w życzliwego, energicznego mentora, dbającego o swoich współpracowników. Obok niego wystąpi specjalistka sprzedaży Ania (Anna Smołowik), która emanuje ciepłem i zniewala uśmiechem, ale nie dajcie się zwieść – to prawdziwa „twarda kobieca ręka J”. Ich pracę będzie wspierał młody sprzedawca Filip (Filip Orliński), który dopiero zaczyna swoją karierę w salonie. Jest zielony, co widać – ale nadrabia ambicją, zaangażowaniem i zniewalającą… niewinnością. Cały zespół będziemy oglądać nie tylko przy pracy, ale także na firmowym zapleczu, gdzie dzieją się historie „od kuchni”.

Platforma bazuje na języku identyfikacji wizualnej marek Grupy Polsat Plus wprowadzonej w 2021 roku. Dodajemy do niej nowych bohaterów, korzystając jednocześnie z kolorów, elementów graficznych, „skóry” i sygnetów wykorzystywanych przez markę Plus w kampanii rebrandingowej.

Za kreację nowej kampanii odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), która już wcześniej realizowała komunikację Plusa. Teasery zostały wyreżyserowane przez czuwającego nad całością kampanii Maćka Bochniaka.

Metryczka kampanii:

Kampania: „Plus od kuchni”
Nazwa reklamy: Przedstawienie bohaterów
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Dom produkcyjny: TFP
Agencja: Freundschaft
Reżyser: Maciek Bochniak
Postprodukcja: Televizor
Media: TV, Online, Radio, BTL

platforma komunikacyjna Plus Polkomtel spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Podobne wpisy:

  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
  • image_processing20230301-207333-9j4kp3
    Kampania reklamowa marki Dafi z nową ambasadorką, Joanną Krupą

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow