site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Plush dołącza do akcji #Hot16Challenge2. O czym nawija?
23.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Plush dołącza do akcji #Hot16Challenge2. O czym nawija?

jonathan-velasquez-c1ZN57GfDB0-unsplash

Plush, nominowany do udziału w #Hot16Challenge2 przez redakcję Komputer Świat, nie wahał się stanąć za mikrofonem. Tym bardziej, że rap ma we krwi – jak przyznaje w jednej z reklam, a jego bratem jest gwiazda amerykańskiego rapu, Lil Wayne.

Plush dołączył do akcji #Hot16Challenge2, nagrał swoją „szesnastkę” i przekazał 10 tys. złotych na pomoc w walce z koronawirusem. W #Hot16Challenge2 wzięło udział wiele gwiazd muzyki i znanych osobistości, dzięki czemu udało się już zebrać ponad 1,8 mln złotych na pomoc lekarzom i szpitalom w walce z epidemią. W tym gronie nie mogło zabraknąć Plusha.

Grupa Polsat aktywnie włączyła się w walkę z koronawirusem, inicjując wiele działań pomocowych, takich jak przekazanie 200 000 testów na koronawirusa, zebranie 3 mln złotych dzięki „Reklamie na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem”, czy przekazanie 2200 tabletów z dostępem do Internetu najbardziej potrzebującym dzieciom.

Źródło zdjęcia głównego: Jonathan Velasquez/Unsplash

#Hot16Challenge2 koronawirus Plush wyzwanie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa kampania BNP Paribas – Bank wspiera klientów w zdalnym bankowaniu
Bartłomiej Topa ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander

Podobne wpisy:

  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR
  • ecommerce-g07155ba81_1280
    Pandemia o 10 lat przyspieszyła rozwój e-handlu. W 2047 roku 75 proc. zakupów będzie dokonywanych online

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow