site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Plush dołącza do akcji #Hot16Challenge2. O czym nawija?
23.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Plush dołącza do akcji #Hot16Challenge2. O czym nawija?

jonathan-velasquez-c1ZN57GfDB0-unsplash

Plush, nominowany do udziału w #Hot16Challenge2 przez redakcję Komputer Świat, nie wahał się stanąć za mikrofonem. Tym bardziej, że rap ma we krwi – jak przyznaje w jednej z reklam, a jego bratem jest gwiazda amerykańskiego rapu, Lil Wayne.

Plush dołączył do akcji #Hot16Challenge2, nagrał swoją „szesnastkę” i przekazał 10 tys. złotych na pomoc w walce z koronawirusem. W #Hot16Challenge2 wzięło udział wiele gwiazd muzyki i znanych osobistości, dzięki czemu udało się już zebrać ponad 1,8 mln złotych na pomoc lekarzom i szpitalom w walce z epidemią. W tym gronie nie mogło zabraknąć Plusha.

Grupa Polsat aktywnie włączyła się w walkę z koronawirusem, inicjując wiele działań pomocowych, takich jak przekazanie 200 000 testów na koronawirusa, zebranie 3 mln złotych dzięki „Reklamie na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem”, czy przekazanie 2200 tabletów z dostępem do Internetu najbardziej potrzebującym dzieciom.

Źródło zdjęcia głównego: Jonathan Velasquez/Unsplash

#Hot16Challenge2 koronawirus Plush wyzwanie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa kampania BNP Paribas – Bank wspiera klientów w zdalnym bankowaniu
Bartłomiej Topa ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander

Podobne wpisy:

  • designclass--c_LxZzVUnY-unsplash
    Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow