site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Plush Wszystkomajacy - kampania reklamowa
30.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Plush Wszystkomajacy – kampania reklamowa

Screenshot_1

Można już obejrzeć najnowszą kampanię reklamową, która wspieraja ofertę Plush na Kartę z pakietem internetowym na YouTube i TikTok, oraz social mediami bez limitu.

Metryczka kampanii:

  • Kampania: Plush Wszystkomający
  • Nazwa reklamy: Plush „Lody na patyku”
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Agencja: Scholz&Friends Warszawa
  • Reżyser: Wojtek Wawszczyk
  • Operator obrazu: Jacek Podgorski
  • Scenariusz: Maciej Ładziński, Michał Witek
  • Muzyka:  Maya Monique De La Vega / Kurt G. Hoffman “Captain Trap A Ho”
  • Producent: Ryszard Kłosowski
  • Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
  • Postprodukcja: Human Ark

12.   Dom mediowy: Vizeum

13.   Media: TV, online, citylighty, radio

Plush spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWspólna kampania ONZ i IAA z okazji Światowego Dnia Pomocy Humanitarnej
Hashtagi nabierają znaczenia na Facebooku

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow