7 sierpnia 2023 roku Poczta Polska oficjalnie uruchomiła swoje konto na platformie TikTok! Na profilu @pocztapolska_pocztex publikowane będą materiały łączące treści edukacyjne z luźnym i kreatywnym contentem oraz trendami.
Na profilu @pocztapolska_pocztex pojawił się już pierwszy film, w którym pracownicy Spółki ustawili się w napis nazwy popularnego serwisu. Jest to jednocześnie powitanie, jak i zapowiedź dalszych działań Poczty na tej platformie.
– Obecność Poczty Polskiej TikToku może być pewnym zaskoczeniem dla naszych Klientów. Uruchomiliśmy profil na tej popularnej platformie, aby umożliwić bliższy kontakt i zapewnić lepsze, skuteczniejsze dotarcie szczególnie do młodych odbiorców. Poprzez luźną formę filmów chcielibyśmy również edukować społeczność TikToka z zakresu usług i działalności pocztowej. Celem naszych aktywności jest przedstawienie jednej z najstarszych polskich spółek w sposób atrakcyjny i angażujący dla wszystkich obserwujących – mówi Daniel Witowski, Zastępca Dyrektora Biura Ładu Korporacyjnego ds. Komunikacji i Marketingu.
Bohaterami filmów będą zarówno pracownicy Poczty Polskiej, jak i osoby reprezentujące społeczność potencjalnych odbiorców. Aktorów wybrano w wewnętrznym konkursie przeprowadzonym w Spółce.
W ostatnich tygodniach Poczta Polska rozpoczęła długofalową kampanię influencerską dla marki kurierskiej Pocztex oraz usługi Q-Doręczenia związanej z elektronicznymi doręczeniami. Przemyślane i atrakcyjne posty i filmy, umieszczone na kanałach influencerów na platformach TikTok, Instagram i YouTube, mają odmłodzić markę i przekonać młodych do korzystania z usług Narodowego Operatora.
O platformie
TikTok to mobilna aplikacja internetowa, która umożliwia użytkownikom publikowanie i oglądanie krótkich materiałów wideo. Według magazynu TIME znajduje się w pierwszej 100. Najbardziej Wpływowych Spółek w 2023 roku. Jest to także jedna z ulubionych aplikacji, w której zarejestrowanych jest już ponad miliard użytkowników!
Na TikToku można znaleźć niezwykłą różnorodność treści – od zabawnych skeczów, tańców, wyzwań i parodii, aż po porady kulinarne, kosmetyczne oraz treści edukacyjne na różne tematy. Wszystko to tworzy fascynujące i wciągające doświadczenie dla użytkowników.
Platforma promuje kreatywność i umożliwia każdemu wyrażanie siebie w sposób innowacyjny i zabawny. Dzięki łatwej obsłudze korzystanie z TikToka jest dostępne dla wszystkich, niezależnie od doświadczenia.
Korzystanie z TikToka przez Pocztę Polską to doskonała możliwość dotarcia do młodszej grupy odbiorców. Tworzenie ciekawych i dynamicznych treści może wpłynąć na rozpoznawalność marki wśród szerszego grona użytkowników oraz zachęcić ich do skorzystania z usług, jakie oferuje Spółka.
Komentarze: brak